Trwa ładowanie...

TVP wykupiło reklamy za granicą. Miały zachęcać do głosowania na Brzozowskiego

Telewizja Polska zainwestowała w międzynarodową promocję naszego reprezentanta na tegorocznej Eurowizji. Internauci zastanawiają się, czy takie wsparcie jest etyczne i zgodne z zasadami konkursu.

TVP bardzo zaangażowała się w promocję Rafała Brzozowskiego przed EurowizjąTVP bardzo zaangażowała się w promocję Rafała Brzozowskiego przed EurowizjąŹródło: AKPA
d27heg6
d27heg6

W ubiegłym roku na Eurowizji miała wystąpić Alicja Szemplińska, która wygrała jedną z edycji "The Voice of Poland". Reprezentantkę Polski wybrano w otwartym konkursie organizowanym przez TVP. Widzowie i fani młodej wokalistki byli przekonani, że to właśnie ona pojawi się na tegorocznej Eurowizji. Stało się jednak inaczej. Telewizja Polska postawiła na Rafała Brzozowskiego i piosenkę "The Ride".

Nie podano informacji, w jaki sposób wybierano naszego reprezentanta. Plotek donosił, że wpływ na tę decyzję mogła mieć żona Jacka Kurskiego. Prezes TVP zaprzeczył jednak i podkreślił, że piosenkę wybrał zespół ekspertów. Od tego momentu zaczęły się spekulacje, czy podjęto dobrą decyzję. Zarówno bukmacherzy jak i muzyczni eksperci byli zgodni, że utwór "The Ride" i Brzozowski nie mają większych szans.

d27heg6

Jak się okazuje, Telewizja Polska bardzo liczyła na sukces swojego prezentera i wspierała go nie tylko w naszym kraju. W tym celu TVP wykupiło reklamy na Facebooku skierowane do Polonii w Wielkiej Brytanii, Islandii, Austrii, Czechach i Łotwie. Internauci zastanawiają się, czy taka forma promocji jest etyczna i zgodna oraz zgodna z zasadami konkursu.

Młoda gwardia w TVP zastępuje dotychczasowe gwiazdy

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d27heg6
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d27heg6