Widzowie mają dość? Oglądalność drugiego sezonu "Resetu" mówi sama za siebie

Z najnowszych danych Nielsen Media wynika, że serial Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza traci widzów. Drugi sezon kontrowersyjnego "Resetu" przyciąga przez telewizory już mniejszą widownię niż pierwszy.

Jednym z autorów "Resetu", nazywanego potocznie "serialem o Tusku", jest Michał Rachoń z TVP
Jednym z autorów "Resetu", nazywanego potocznie "serialem o Tusku", jest Michał Rachoń z TVP
Źródło zdjęć: © AKPA, Materiały prasowe

07.09.2023 | aktual.: 07.09.2023 10:11

O "Resecie" zrobiło się głośno na długo przed jego premierą. Nic dziwnego, bowiem serial dokumentalny zapowiadano jako "trzęsienie ziemi" i "rzecz światowego formatu", która "mrozi krew w żyłach".

Choć pod względem produkcyjnym widać, że TVP nie poskąpiła na "Reset" grosza, to już zawarte w nim konkluzje nie okazały się zaskoczeniem.

To ciągle ta sama narracja, którą "Wiadomości" wałkują od dobrych kilku miesięcy. W produkcji Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza stawiane są tezy mówiące m.in. o prowadzeniu przez poprzedni rząd prorosyjskiej polityki, uzależnianiu polskiej gospodarki od Kremla i oddaniu Rosji śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Świetny start "Resetu"

Pierwszy sezon "Resetu" zadebiutował na antenie 12 czerwca, był emitowany w poniedziałki o 21:30 równocześnie w TVP i TVP Info i zaliczył bardzo dobry start.

Po pierwszych trzech odcinkach serial oglądało średnio 1,6 mln osób, a cały pierwszy sezon od 12 czerwca do 24 lipca 1,54 mln widzów (na obu antenach łącznie).

"Reset 2" ogląda mniej widzów

Teraz Presserwis donosi, że drugi sezon serialu Rachonia i Cenckiewicza zalicza odpływ widzów. Dodatkowo wyniki badań Nielsena pokazują, że oglądalność "Resetu" w TVP jest gorsza niż w TVP Info.

"Reset 2" wystartował 22 sierpnia i jest emitowany w TVP i TVP Info tym razem we wtorki, zwykle o godz. 21:10. Jeśli chodzi o oglądalność, to na razie na obu antenach wynosi ona średnio 1,36 mln widzów. W TVP Info serial ogląda 806 tys., a na Jedynce 555 tys. widzów.

Tym samym zmniejszył się udział stacji w rynku reklamowym wśród wszystkich widzów. W pierwszym sezonie wynosił on 15,1 proc. w grupie ogólnej, w przypadku "Resetu 2" mówimy na razie 12,74 proc.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" wplątujemy się w "Ukrytą sieć", wracamy do szokującego procesu "Depp kontra Heard" oraz ponownie zasiadamy do kanapkowej uczty w "The Bear". Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Źródło artykułu:WP Teleshow
resetmichał rachońtvp info
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (531)