Trwa ładowanie...

Pracowała w TVP ponad 20 lat. Teraz powróci? "Na tym się znam"

Spodziewane całkowite przearanżowanie telewizji publicznej wzbudza wiele emocji. Widzowie obawiają się, że z ramówek znikną ich ulubione programy, ale też dopytują byłe gwiazdy TVP, czy w związku ze zmianami podejmą współpracę ze starym-nowym pracodawcą. Jedna z nich, Monika Richardson, postanowiła zaspokoić ciekawość fanów.

Monika Richardson zakończyła współpracę z TVP w 2011 r.Monika Richardson zakończyła współpracę z TVP w 2011 r.Źródło: AKPA, fot: Niemiec
d40q8ds
d40q8ds

Oczywiste jest, że najwięcej zainteresowania wzbudza chociażby nowa obsada "Wiadomości". Po cichym odejściu szefowej pasma informacyjnego Danuty Holeckiej, której "angielskie wyjście" wywołało żal kolegów i koleżanek z redakcji, wciąż nie wiadomo, kto dokładnie zasili odświeżony skład. Na razie kandydatów do kierowanego przez Pawła Płuskę zespołu było dwóch, z tym że jeden z nich zdążył już odmówić. Trzeba więc uzbroić się w cierpliwość.

Nie mniej ważne, choć mające na ten moment raczej mniejszy priorytet, są ewentualne zmiany w ramówkach poszczególnych stacji. Potencjalne nowe programy, a nawet i dotychczasowe tytuły, proszą się przecież o nowych prowadzących. Wymiana kadry otwiera spore pole do manewru. Nic dziwnego, że fani wciąż dopytują współpracujące niegdyś z TVP gwiazdy, czy chciałyby powrócić na antenę "Jedynki" czy "Dwójki". Swoim obserwatorom odpowiedziała w końcu Monika Richardson.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Co dalej z TVP? "Pani Holecka to już relikt"

Kariera Moniki Richardson

Urodzona we Wrocławiu dziennikarka zaczęła pracować dla TVP2 już w 1995 r. W stacji była prowadzącą, współ- i autorką programów "Kulty popkultury", "Teleadwokat", "Europejczycy", "Strefa otwarta", "Witaj, Europo", "Orzeł czy reszta?" i "Wstęp Wolny". Najbardziej dała się zapamiętać jako gospodyni słynnego talk show "Europa da się lubić" (wiosną 2019 r. ponownie prowadziła wznowioną serię).

d40q8ds

Jej przygoda z telewizją publiczną zakończyła się w 2011 r., ale Richardson powróciła do niej już dwa lata później. Od kwietnia 2013 do listopada 2019 pełniła bowiem funkcję prezenterki w "Pytanie na śniadanie", telewizji śniadaniowej emitowanej na TVP2.

Czy Richardson powróci do TVP?

Na domysły widzów dziennikarka odpowiedziała na swoim profilu na Instagramie. "Dowiaduję się z radością o planowanej rekonstrukcji programów informacyjnych i to bardzo cieszy. Na przykład byłoby naprawdę cudownie, gdyby rzetelny i doświadczony dziennikarz, Jarek Kulczycki, poprowadził ekipę 'Panoramy' z powrotem w kierunku obiektywnego dziennikarstwa. Oby udała się też akcja odwołania RMN [Rada Mediów Narodowych – przyp. aut.] i, co za tym idzie, usunięcia prezesów radia i telewizji spod znaku PiS. Ale to naprawdę dopiero początek" – nawiązała do już potwierdzonych dopiero planowanych działań dotyczących telewizji publicznej.

Prezenterka przypomniała, jaki do tej pory był obszar jej działalności na małym ekranie. "Ja jestem pani od śniadaniówki i na tym się znam. Jestem też talk-show host, czyli robię w rozrywce. To nie są priorytety, nawet jeśli jest mi bardzo miło, że tyle ludzi w każdym wieku pamięta program 'Europa da się lubić'" – napisała w poście. Richardson wyznała, że wcale nie czeka z niecierpliwością na propozycję pracy.

"Nie wstrzymuję więc oddechu, wybaczcie, czekając aż moje nazwisko pojawi się na tej giełdzie. Pracuję poza mediami, prowadzę szkołę językową @richardsonschoolpoland i kocham to robić" – zapewniła dziennikarka, wspominając jednocześnie o swoim biznesie, który założyła w 2021 r.

d40q8ds

Na koniec zwróciła się jednak z apelem do obserwatorów. "Trzymajcie kciuki za media publiczne. Warto, żebyś były takie w każdym demokratycznym kraju" – podsumowała swój wpis.

Fanów pozdrowiła natomiast z Andory, gdzie pojechała na narty ze swoim "ulubionym prowadzącym 'Magazyn Ekspresu Reporterów'" Michałem Olszańskim. Kilka godzin wcześniej gwiazda faktycznie udostępniła wideo, na którym dzieli się pięknymi widokami ze stoku.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d40q8ds
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40q8ds