Za nami pierwszy sezon "Razem odNowa". Są wyniki oglądalności

Ewa Chodakowska i Joanna Krupa prowadziły program "Razem odNowa"
Ewa Chodakowska i Joanna Krupa prowadziły program "Razem odNowa"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
oprac. IRO

27.02.2024 14:15, aktual.: 27.02.2024 15:12

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Program "Razem odNowa" był nowością w zimowej ramówce TVN. Wzbudził ogromne kontrowersje, szczególnie drugi odcinek z mężczyzną, który ma problem z potencją. Zdarzały się głosy widzów, że pewien Rubikon etyczny został przekroczony. Znane są wyniki oglądalności show.

"Razem odNowa" emitowany był od 3 stycznia przez kolejne osiem tygodni w środy o 21.35. Miał ambicję, żeby naprawiać związki, w których od dłuższego czasu dzieje się źle, nie tylko z powodu zwykłej rutyny. Historie i uczestnicy byli rzeczywiście z krwi i kości, w których niektórzy widzowie znajdowali swoje odbicie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zabrakło psychologa?

Użytkownicy mediów społecznościowych wyrażali jednak wątpliwość, czy para ekspercka, Ewa ChodakowskaJoanna Krupa, jest najlepszym pomysłem na program. Ich rady na odrodzenie związku często ograniczały się do tego, żeby schudnąć i lepiej się ubrać. Oglądający mieli wrażenie, że finałowe odnowienie przysięgi małżeńskiej jest tylko pudrowaniem chorego, bo źródło prawdziwych problemów w małżeństwie wcale nie zniknęło. Obu prowadzącym, nawet przy najbardziej szczerych chęciach, trudno było, w opinii widzów, odnaleźć się w roli psychoterapeutek.

"Dżoana i Ewka były zupełnie zagubione, słuchając o codziennych problemach zwykłych ludzi. Dla nich to była jakaś abstrakcja z innego świata. Nie wiedziały jak się do tego wszystkiego sensownie zabrać" - pisał jeden z internautów.

Oglądalność

Według informacji Wirtualnych Mediów, pierwszy sezon "Razem odNowa" oglądało średnio 511 tys. osób. Największą widownię (579 tys.) przyciągnął drugi odcinek. Jego bohaterowie nie mogli zgrać się w sypialni, co doprowadziło m.in. do romansu żony.

Jeśli chodzi o udziały w rynku, to program miał 4,93 proc. w grupie ogólnej, 7,1 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 6,11 proc. w 16-59. Średni udział TVN w grupie 4+, w całym 2023 r., wyniósł 6,82 proc. Jeszcze nie wiadomo, czy stacja zdecyduje się na drugą edycję małżeńskiego reality-show.

W 50. odcinku podcastu "Clickbait" zachwycamy się serialem (!) "Pan i Pani Smith", przeżywamy transformacje aktorskie w "Braciach ze stali" i bierzemy na warsztat… "Netfliksową zdradę". Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (8)
Zobacz także