"Ślub od pierwszego wejrzenia": Marta w ogniu krytyki. Internauci mówią o antyreklamie

Marta Podbioł z ósmej edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" znalazła się ostatnio w ogniu krytyki. Wszystko za sprawą krótkiego nagrania zamieszczonego na Instagramie.

Marta znalazła się w ogniu krytyki za sprawą nagrania na Instagramie
Marta znalazła się w ogniu krytyki za sprawą nagrania na Instagramie
Źródło zdjęć: © kadr z programu

Marta Podbioł zgłosiła się do ósmej edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia" z nadzieją, że znajdzie upragnioną miłość. Niestety małżeństwo z wybranym dla niej Maciejem okazało się totalną katastrofą. Jedyne, w czym małżonkowie okazali się zgodni, to fakt, że powinni się rozstać. Uczestnicy budzili wielkie emocje widzów.

Maciej naraził się wywlekaniem przed kamerą historii, które zdecydowanie powinien pozostawić wyłącznie dla siebie oraz bezpardonową krytyką wyglądu partnerki. Wizerunek Marty budził zresztą także zastrzeżenia części widzów. Dlatego też wielu z aprobatą przyjęło późniejszą metamorfozę 32-latki, którą pochwaliła się na Instagramie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mama trzyletniego Rysia zmieniła kolor włosów i przekonała się do makijażu. I choć nie znalazła w programie TVN upragnionej miłości, to zyskała popularność, którą podobnie jak większość uczestników różnych telewizyjnych programów, od czasu do czasu stara się wykorzystać. Marta nieśmiało stawia kroki jako influencerka, promując na swoim profilu konkretne marki.

Niedawno wrzuciła na swój profil nagranie, które, delikatnie mówiąc, podzieliło internautów. Choć najpewniej filmik, na którym uczestniczka ślubnego show TVN prezentuje casualową stylizację, miał być reklamą, odniósł skutek odwrotny od zamierzonego. Jak wytknęli Marcie internauci, na nagraniu wygląda na wyjątkowo smutną i bardzo niezadowoloną. Posypały się krytyczne komentarze, ale i rady:

"Jeżeli chce pani reklamować ciuchy, to trochę uśmiechu i zaangażowania, a nie mina jakby była za karę",

"Więcej entuzjazmu i będzie dobrze. Na razie ta reklama nie zachęca",

"To reklama czy antyreklama?" - czytamy w komentarzach na profilu Marty.

Wśród użytkowników Instagrama byli jednak i tacy, którzy komplementowali wygląd uczestniczki "Ślub od pierwszego wejrzenia", nie zważając na to, czy wygląda na zadowoloną, czy nie. "Ładna kobieta, super", "Pięknie pani Marto", "Super pani wygląda" - pisali fani Marty.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o rozdaniu Złotych Globów, przeżywamy aferę z rewelacjami księcia Harry’ego i z wypiekami na twarzach czekamy na nadchodzące w 2023 roku filmy i seriale. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (11)