"Ślub od pierwszego wejrzenia": Mama Łukasza Kuchty krytykuje program TVN
"Ten program w ogóle nie powinien mieć nigdy miejsca" - napisała o "Ślubie od pierwszego wejrzenia" Anna Piechowicz. Matka Łukasza z czwartej edycji programu TVN wyjątkowo krytycznie ocenia "telewizyjny eksperyment".
02.12.2022 13:27
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Za widzami już ósma edycja "Ślubu od pierwszego wejrzenia" i druga z rzędu, w której żadne z zaaranżowanych przez ekspertów małżeństw nie przetrwało. Po raz kolejny wracają więc pytania dotyczące formuły kontrowersyjnego programu i jego skuteczności. Z ust krytyków padają zaś zarzuty pod adresem produkcji i stacji, że bawią się losem swoich uczestników. Do grona tych ostatnich najwyraźniej należy też Anna Piechowicz, której syn, Łukasz Kuchta, brał udział w czwartej edycji "Ślubu od pierwszego wejrzenia".
Piechowicz, podobnie jak widzowie, najpierw była świadkiem rozwoju uczucia między synem a wybraną mu Oliwią, a potem rozpadu ich związku, z walką o synka w tle. Dziś, z perspektywy tych doświadczeń, niezwykle krytycznie ocenia ten "telewizyjny eksperyment", jak lubią nazywać program zatrudnieni w nim eksperci.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Ten program w ogóle nie powinien mieć nigdy miejsca. Tak oceniam to z perspektywy czasu i własnych doświadczeń" - napisała Piechowicz w komentarzu pod gorącą dyskusją widzów "Ślubu od pierwszego wejrzenia" dotyczącą ostatniego sezonu.
Jak stwierdziła matka Łukasza Kuchty, dziś z pewnością odradziłaby synowi udział w programie TVN.
"[...] Ja byłam w tym od środka, więc wiem, z czym to się wiąże. Drugi raz z pewnością odradzałabym synowi udział w eksperymencie" - czytamy w komentarzu Anny Piechowicz, która sama spotkała się z krytyką internautów zarzucających jej hipokryzję. Niektórzy podkreślali, że przebojowa matka uczestnika sama wiele zyskała dzięki popularności, jaką przyniósł jej występ przed kamerami TVN.
Zobacz także
Rozgłos przeniosła na zasięgi na Instagramie, dzięki którym dziś kobieta zarabia także na współpracy z konkretnymi markami w swoich mediach społecznościowych.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozkminiamy "1899" z Maciejem Musiałem, analizujemy "Zepsutą krew" na Disney+, a także polecamy (lub nie) "Kulawe konie", "Do ostatniej kości" i "Nie martw się, kochanie". Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.