"Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN7. Znamy wyniki oglądalności
Piąta edycja eksperymentalnego show TVN7 podobnie jak poprzednie edycje cieszyła się sporą popularnością. "Ślub od pierwszego wejrzenia" przyniósł stacji największą oglądalność w wiosennej ramówce.
W wiosennej ramówce TVN7 widzowie znaleźli 5. edycję hitu stacji, czyli program "Ślub od pierwszego wejrzenia". Uczestnicy show biorą ślub z nieznajomymi, wybranymi przez ekspertów na podstawie wywiadów środowiskowych. Choć początkowo relacje wydają się być obiecujące, nie każdy eksperyment przechodzi próbę czasu.
W ostatniej edycji nie brakowało emocji. Maćka i Laurę poróżniła m.in. kwestia wiary. Iza podejrzewał Kamila o niedojrzałość ze względu na to, że jest od niej kilka lat młodszy. Z kolei Iza i Karol zapewnili widzom emocjonalny rollercoaster. Fani programu poznali już odpowiedź, które pary pozostały razem po wyłączeniu kamer.
Jak podaje serwis Wirtualne media, przygody Igi i Karola, Laury i Maćka oraz Izy i Kamila na antenie TVN7 śledziło średnio 918 tys. widzów. Tym samym stacja była liderem oglądalności w swoim lifestylowym segmencie oraz uzyskała 9,73 mln zł wpływów z reklam, czym dwukrotnie przebiła wynik poprzedniej edycji.
W telewizji "Ślub od pierwszego wejrzenia" oglądało 70 tys. osób mniej niż podczas poprzedniej edycji. Należy jednak mieć na uwadze, że tym razem na platformie Player emitowano odcinki reality show z tygodniowym wyprzedzeniem, co zapewne przyciągnęło wielu fanów. Nieznane są jednak wyniki oglądalności online.