"Sanatorium miłości": Jest coraz gorzej. Wyniki nie kłamią

Miłosne perypetie seniorów w programie "Sanatorium miłości" śledzi mniej widzów niż przed rokiem. Produkcja TVP straciła ponad 700 tys. odbiorców.

Marta Manowska z uczestnikiem czwartej edycji "Sanatorium miłości". Program traci widzów
Marta Manowska z uczestnikiem czwartej edycji "Sanatorium miłości". Program traci widzów
Źródło zdjęć: © Facebook

Czwarty sezon "Sanatorium miłości" zadebiutował na antenie telewizyjnej Jedynki 20 marca. Jak podaje serwis Press, powołując się na dane Nielsen Media, najnowsza edycja programu przyciąga przed ekrany mniej odbiorców niż poprzednia. Do tej pory średnia oglądalność czwartego sezonu dokumentalnej telenoweli TVP to 2,4 mln widzów. To o 726 tys. widzów mniej niż w poprzednim sezonie.

Po trzech odcinkach trzeciej odsłony "Sanatorium miłości" program notował oglądalność rzędu 3,13 mln widzów. Póki co, największym zainteresowaniem w bieżącej edycji cieszył się ostatni odcinek z 3 kwietnia, który zobaczyło w TVP 2,57 mln widzów.

Analizując wyniki oglądalności "Sanatorium miłości", widać trend spadkowy. Średnia oglądalność pierwszej edycji, emitowanej zimą 2019 roku, wynosiła nieco ponad 3,5 mln widzów, drugiej pokazywanej w analogicznym okresie rok później - 3,3 mln.

Trzeci sezon z ubiegłego roku przyciągnął 3,2 mln odbiorców. Czwarty sezon, w odróżnieniu do poprzednich, emitowany jest wiosną. Program prowadzi Marta Manowska.

Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co, jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (101)