Rozrywka"Pytanie na Śniadanie" pokonało "Dzień Dobry TVN". Widzowie wybierali w ubiegłym roku śniadaniówkę TVP

"Pytanie na Śniadanie" pokonało "Dzień Dobry TVN". Widzowie wybierali w ubiegłym roku śniadaniówkę TVP

Wszystko jasne. Wiemy, które z pasm śniadaniowych widzowie oglądali w minionym roku najchętniej. Wyniki oglądalności mówią same za siebie.

Widzowie chętniej oglądali "Pytanie na Śniadanie" niż "Dzień Dobry TVN"
Widzowie chętniej oglądali "Pytanie na Śniadanie" niż "Dzień Dobry TVN"
Źródło zdjęć: © kadr z programu

Każdego poranka o uwagę widzów walczą głównie dwie największe stacje telewizyjne – TVP i TVN. W swoich pasmach śniadaniowych ścigają się w pomysłach na tematy, zapraszając nietuzinkowych gości i gwiazdy, opowiadając niezwykłe historie i realizując krótkie reportaże. W kilka porannych godzin widzowie mają okazję zaczerpnąć nieco wiedzy ze świata nauki, kultury czy lifestyle’u. A "Dzień Dobry TVN" i "Pytanie na Śniadanie" od lat cieszą się niemałą popularnością.

Jak się okazuje, od dłuższego czasu większą - śniadaniówka TVP niż TVN. Wirtualne Media donoszą, że w ubiegły roku widzowie chętniej wybierali właśnie "Pytanie na śniadanie".

Z analizy Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia oglądalność wśród wszystkich widzów wyniosła 431 tys. osób. Rok wcześniej liczba ta była o 27 tys. większa, ale i tak pozwoliła "PnŚ" wyprzedzić "DDTVN".

Bo śniadaniówkę TVN w ubiegłym roku oglądało średnio 398 tys. osób. 23 tys. mniej niż rok wcześniej. Niemniej, "Dzień dobry TVN" cieszy się większą popularnością w tzw. Grupie komercyjnej, czyli osób w wieku od 16 do 49 lat. "DDTVN" oglądało średnio 186 tys. widzów, "PnŚ) z kolei 129 tys.

Podium zamyka "Nowy dzień z Polsat News", które zanotowało 284 tys. wśród wszystkich widzów i 94 tys. w grupie komercyjnej.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (93)