"Pytanie na Śniadanie" pokonało "Dzień Dobry TVN". Widzowie wybierali w ubiegłym roku śniadaniówkę TVP
Wszystko jasne. Wiemy, które z pasm śniadaniowych widzowie oglądali w minionym roku najchętniej. Wyniki oglądalności mówią same za siebie.
Każdego poranka o uwagę widzów walczą głównie dwie największe stacje telewizyjne – TVP i TVN. W swoich pasmach śniadaniowych ścigają się w pomysłach na tematy, zapraszając nietuzinkowych gości i gwiazdy, opowiadając niezwykłe historie i realizując krótkie reportaże. W kilka porannych godzin widzowie mają okazję zaczerpnąć nieco wiedzy ze świata nauki, kultury czy lifestyle’u. A "Dzień Dobry TVN" i "Pytanie na Śniadanie" od lat cieszą się niemałą popularnością.
Jak się okazuje, od dłuższego czasu większą - śniadaniówka TVP niż TVN. Wirtualne Media donoszą, że w ubiegły roku widzowie chętniej wybierali właśnie "Pytanie na śniadanie".
Z analizy Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia oglądalność wśród wszystkich widzów wyniosła 431 tys. osób. Rok wcześniej liczba ta była o 27 tys. większa, ale i tak pozwoliła "PnŚ" wyprzedzić "DDTVN".
Bo śniadaniówkę TVN w ubiegłym roku oglądało średnio 398 tys. osób. 23 tys. mniej niż rok wcześniej. Niemniej, "Dzień dobry TVN" cieszy się większą popularnością w tzw. Grupie komercyjnej, czyli osób w wieku od 16 do 49 lat. "DDTVN" oglądało średnio 186 tys. widzów, "PnŚ) z kolei 129 tys.
Podium zamyka "Nowy dzień z Polsat News", które zanotowało 284 tys. wśród wszystkich widzów i 94 tys. w grupie komercyjnej.