Ani Kraśko, ani Wojewódzki. To ta gwiazda zarabia dla TVN krocie
Liczby nie kłamią i jak z nich wynika, to na Magdzie Gessler i jej "Kuchennych rewolucjach" stacja TVN zarabia najwięcej. Znana restauratorka i jej show biją na głowę i Wojewódzkiego, i Kraśko.
03.09.2022 | aktual.: 03.09.2022 11:41
Mada Gessler i jej "Kuchenne rewolucje" nie mają sobie równych. Choć program charyzmatycznej restauratorki gości na antenie TVN nieprzerwanie od 12 lat, wciąż jest największym hitem stacji. Nie znudził się ani widzom, ani samej gwieździe, która wciąż ma komu pomagać w swoim programie. W czwartek 1 września widzowie zobaczyli premierowy odcinek 25. sezonu (relację możecie przeczytać tu), a jak donosi jeden z tabloidów, Magda Gessler to dla TVN prawdziwa "kura znosząca złote jaja".
"Super Express" porównał jesienne cenniki reklamowe dla najpopularniejszych programów stacji. Rzeczywiście, słynna kuchenna rewolucjonistka zostawia konkurencję daleko w tyle. Reklamy za show Gesslerowej wyceniane są na 69 tys. złotych i co ciekawe, to prawie o 20 tys., więcej niż jeszcze w marcu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dla porównania talk show weterana telewizji, Kuby Wojewódzkiego, został wyceniony na 37 tys. złotych, "Mam talent" na prawie 55 tys. złotych, a nowość w jesiennej ramówce - serial kryminalny serial "Herkules" na ok. 33 tys. złotych.
I choć jak zauważa wspomniana gazeta, cennikowo "Fakty" przebijają "Kuchenne rewolucje" (różnica ceny za spot reklamowy sięga zaledwie 500 złotych), to w czasie show Magdy Gessler emitowane są cztery bloki reklamowe, a w przypadku "Faktów" zaledwie dwa. W 2019 roku znana restauratorka zarobiła dla TVN prawie 233 mln złotych. Jak będzie w tym roku? Czas pokaże.
W najnowszym odcinku podcastu WP Kultura narzekamy na: pierwszy odcinek "Rodu Smoka", "Kolejne 365 dni" oraz Brada Pitta, wieszcząc jego upadek. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.