Polskie show podbiło Netfliksa. Znamy wyniki oglądalności
Nowy program randkowy "Love Never Lies" potwierdził, że Polacy uwielbiają podglądać kryzysy w związkach. Show Netfliksa wciąż króluje w TOP10 najchętniej oglądanych produkcji,
Po olbrzymich sukcesach randkowych formatów takich jak "Love is blind", "Ultimatum" czy "Too hot to handle" Netflix zainwestował w pierwszą tego typu produkcję w Polsce. 24 stycznia na platformie pojawił się show "Love Never Lies", w którym sześć par przetestowało prawdomówność swoich partnerów. Emocji nie brakowało, zwłaszcza gdy co i rusz na jaw wychodziły kolejne kłamstwa.
Nic więc dziwnego, że widzowie wciągnęli się w oglądanie tego show. Dzień po premierze "Love Never Lies" trafiło na szczyt listy TOP10 najchętniej oglądanych produkcji Netfliksa w Polsce i wciąż utrzymuje swoją pozycję.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Choć Netflix oficjalnie nie podaje wyników oglądalności, firma PlumResearch na zlecenie portalu Wirtualne Media prześledziła w trybie na żywo publikę "Love Never Lies" w ciągu pięciu dni od premiery. Według ich pomiarów show miało obejrzeć łącznie 370 tys. widzów, najwięcej w sobotę 28 stycznia (120, 5 tys. osób).
W finale pierwszego sezonu programu prowadzonego przez Maję Bohosiewicz zapowiedziano powstanie kolejnych edycji w Polsce. Nie wiadomo, kiedy Netflix planuje zamieścić na swojej platformie kontynuację "Love Never Lies".