Oglądalność "Żon Warszawy" wciąż w dół. Po zmianie godzin emisji jest jeszcze gorzej
Niecałe 300 tys. widzów ogląda w Polsacie "Żony Warszawy" - to średni wynik oglądalności nowego reality show po sześciu tygodniach emisji. Perypetie bogatych Polek coraz mniej interesują widzów. Po ostatnich zmianach w ramówce jest jeszcze gorzej.
Reality show "Żony Warszawy" zadebiutowały na antenie Polsatu 6 września. To polska wersja popularnego formatu "The Real Housewives", w której swoje opływające w luksusy życie pokazuje osiem bohaterek, kobiet sukcesu z różnych branż: hotelarskiej, kosmetycznej, stomatologicznej, ale i show-biznesu. Promujący "Żony" tuż przed startem jesiennej ramówki Edward Miszczak nie ukrywał, że realizacja tego show jest dla stacji wyzwaniem.
Podkreślał, że nie tyle majętne bohaterki show, co ich fortuny "niespecjalnie przepadają za telewizją", mimo wszystko wiązał z programem duże nadzieje. Zapewne dyrektor programowy Polsatu nie sądził, że największym wyzwaniem nie będzie realizacja formatu, ale znalezienie dla niego widowni. Debiut "Żon Warszawy" przyciągnął przed ekrany nieco ponad milion widzów, a z każdym kolejnym odcinkiem jest ich coraz mniej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Żony Warszawy" z kolejnym spadkiem oglądalności
Pierwsze trzy odcinki reality show Polsatu, emitowane w środy o 20:05, obejrzało średnio 367 tys. widzów. Taki wynik w prime timie najpewniej nie zadowolił stacji, która zdecydowała o zmianach ramówki i przesunięciu "Żon Warszawy" na późniejszą godzinę. Od 27 września program jest nadawany dwie godziny później, o 22:05, ale i to wpłynęło na dalszy spadek widowni.
Jak podaje branżowy portal Wirtulane Media, po sześciu tygodniach na antenie "Żony Warszawy" śledzi średnio 292 tys. widzów (liczba na podstawie danych opracowanych przez Nielsen Audience Measurement).
"Żony Warszawy" słabsze niż "Hell's Kitchen"
To wyraźny spadek nie tylko w porównaniu z oglądalnością z pierwszych trzech tygodni, ale i w odniesieniu do rozrywkowej propozycji Polsatu z poprzedniego sezonu. Dla porównania emitowane jesienią ubiegłego roku w tym samym paśmie kulinarne show "Hell's Kitchen" śledziło na ekranach Polsatu 580 tys. widzów.
Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji "The Real Housewives. Żony Warszawy" są: Anna Szubierajska, Monika Żochowska, Sara Koślińska, Monika Goździalska, Magdalena Pyć-Leszczuk, Anita Kuś-Munsanje, Barbara Sobczak i Katarzyna Przydryga.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" sprawdzamy, jak bardzo Netflix zmasakrował "Znachora", radzimy, dlaczego niektórych seriali lepiej nie oglądać w Pendolino oraz żegnamy się z "Sex Education", bo chyba najwyższy już czas, nie? Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.