"Magia nagości". Kontrowersyjny program traci widzów. Polacy mają dość?

Niecodzienny program randkowy, w którym uczestnicy rozbierają się do naga i czekają, aż ktoś ich wybierze, cieszy się ogromną popularnością w wielu krajach europejskich. Niedawno zakończyła się emisja drugiego sezonu polskiej "Magii nagości". I nie jest dobrze, gdyż poziom oglądalności na kanale Zoom TV drastycznie spadł w porównaniu z debiutancką serią.

"Magia nagości" straciła ponad 100 tys. widzów w TV
"Magia nagości" straciła ponad 100 tys. widzów w TV
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

"Magia nagości", czyli polska wersja brytyjskiego formatu "Naked Attraction", trafiła na antenę jesienią 2021 r. Nie obyło się bez kontrowersji i przesuwania premiery. Ostatecznie jednak program pojawił się w polskiej telewizji i spotkał się z całkiem dużym zainteresowaniem. Średnia oglądalność odcinków pierwszego sezonu wyniosła 229 tys. widzów.

W przypadku drugiej serii o takim wyniku producenci mogą tylko pomarzyć. Jak donosi "Presserwis", sezon emitowany od 25 lutego do 8 kwietnia (premiery w piątki po godz. 23) miał zaledwie 126 tys. widzów na odcinek. Rekord padł 25 lutego, gdy przed telewizorami zasiadło 203 tys. osób. Ale z każdym kolejnym tygodniem zainteresowanie programem spadało.

Trzeba jednak pamiętać, że "Magia nagości" jest również dostępna na platformie Filmbox+. I to właśnie tam mogła odpłynąć spora część widzów.

Pewnym jest, że spadek oglądalności w telewizji nie zraził twórców programu. Już teraz wiadomo, że "najodważniejszy program randkowy w historii telewizji" powróci w polskiej wersji z trzecim sezonem. Zoom TV ogłosiło casting w marcu, a premiera nowych odcinków jest zaplanowana na jesień tego roku.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (59)