"Jaka to melodia?" popularniejsza niż "X Factor" i "Mam talent!"
Najpopularniejszym programem 2011 roku był teleturniej Jaka to melodia?, który oglądało więcej widzów niż programy typu talent-show X Factor i Mam talent!. Wspominany X Factor był jednak liderem wśród widzów z grupy komercyjnej.
13.01.2012 | aktual.: 29.01.2014 11:36
Najchętniej oglądany odcinek teleturnieju Jedynki Jaka to melodia?, który został nadany 9 stycznia 2011 roku, przyciągnął przed ekrany 6,19 mln widzów przy udziale wynoszącym 39,48 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajął X Factor (TVN) z oglądalnością na poziomie 5,51 mln widzów (to widownia odcinka z 10 kwietnia br.), a trzeci był Mam talent! (TVN) z wynikiem wynoszącym 4,84 mln osób.
W rankingu znalazło się aż 9. pozycji z anteny TVP 2 (najwyżej na miejscu szóstym uplasowała się \Bitwa na głosy z 4,39-mln widownią), trzy z oferty TVN, dwa programy z Polsatu i jeden z anteny TVP 1, czyli wspomniana Jaka to melodia?.
Wśród osób w wieku 16-49 lat najwięcej widzów - 3,03 mln - miał X Factor na drugim miejscu znalazł się Mam talent! (2,32 mln), a na podium uplasował się jeszcze talent-show Polsatu Must be the music z widownią na poziomie 2,23 mln osób.
W tym zestawieniu najwięcej programów umieściła nie Dwójka, ale stacja TVN. Jest ich siedem.
[
]( http://www.wirtualnemedia.pl )