"Gra o tron" wraca w kwietniu. Zobaczcie zapowiedź połączoną... z reklamą piwa
W USA wiedzą, jak robić biznes. Podczas finału mistrzostw w futbolu amerykańskim w przerwach wyświetlane są wyjątkowe spoty reklamowe. Tym razem marka Budweiser połączyła siły z twórcami "Gry o tron". To trzeba zobaczyć.
04.02.2019 | aktual.: 04.02.2019 10:32
Amerykanie po raz kolejny uczcili największe narodowe święto sportu - Super Bowl. Jednak, jak co roku, mecz to nie wszystko. Wielu widzów, szczególnie tych, którzy z futbolem są na bakier, czeka tylko i wyłącznie na reklamy puszczane w czasie przerw. Filmiki są zawsze doskonałe. Inaczej być nie może, bo czas antenowy kosztuje fortunę.
Tym razem zadbano także o wielbicieli kultowej "Gry o tron". Wyemitowano wyjątkowy spot będący połączeniem reklamy Bud Light, podobno jednego z najlepiej sprzedających się piw w Stanach Zjednoczonych, z zapowiedzią serialu, który również Amerykanie kochają.
Rekama "Gry o tron"
Filmik nagrany w stylu "Gry o tron", choć z przymrużeniem oka, pokazuje popularny schemat turnieju rycerskiego. W pojedynku udział bierze uczestnik wystawiony przez markę piwną, a jego przeciwnikiem jest potężny Góra znany z serialu. Góra powala rywala i obchodzi się z nim niezbyt delikatnie. Nagle zmienia się konwencja reklamy - żarty odchodzą na bok, gdy ogromny smok obraca w popiół miejsce pojedynku. Wtedy też słyszymy charakterystyczną melodię, która wielbicielom show już zawsze będzie przywodzić na myśl kolejne epizody kultowego tasiemca.
Według HBO w reklamie wystąpiło ponad 25 osób z oryginalnej obsady "Gry o tron". 1,5-minutowy filmik wyreżyserował David Nutter, który stoi za kilkoma szokującymi odcinkami serialu (np. "The Red Wedding"). Do współpracy dołączyli też showrunnerzy David Benioff i D.B. Weiss.
Ostatni sezon "Gry o tron" zostanie wyemitowany między 14 kwietnia a 19 maja. Zobaczymy 6 odcinków, jednak będą one długie - potrwają nawet 80 minut. Na każdy przewidziano ogromny budżet - około 15 milionów dolarów.
Zobacz także