Wizerunkowa kampania "Wiadomości" tuż przed wyborami. Prezenterki TVP trafią na billboardy

Holecka, Lewandowska, Trzaskalska, Bogusiewicz - nawet jeśli nie oglądasz TVP, do wyborów ich twarze będziesz widzieć wszędzie. To one mają się pojawić na 300 nośnikach w dużych miastach i w internecie w ramach najnowszej akcji autopromocyjnej TVP - nieoficjalnie dowiedziała się Wirtualna Polska.

TVPKatarzyna Trzaskalska, Danuta Holecka i Edyta Lewandowska to - jak udało się dowiedzieć WP - twarze nowej wizerunkowej kampanii TVP, która tuż przed wyborami trafi na billboardy
Źródło zdjęć: © AKPA
Przemek Gulda

Co jeszcze wymyśli TVP, żeby przed wyborami zdobyć zainteresowanie widzów, a przede wszystkim - przekonać ich do głosowania na PiS? Najnowsza koncepcja to próba przekonania kobiet, że to stacja, w której to właśnie one mają najwięcej do powiedzenia.

Temu ma służyć akcja reklamowa przygotowywana do "odpalenia" w całej Polsce już lada moment. Billboardy i inne nośniki mają się zaraz pojawić na ulicach i w internecie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W TVP Info aż zamilkli. "Coś obrzydliwego"

Nic wspólnego z wyborami...

Według informacji, do których udało nam się nieoficjalnie dotrzeć, akcja - choć teoretycznie nie ma nic wspólnego z wyborami i ma wyłącznie charakter wizerunkowy, promujący "Wiadomości" - potrwa przez dwa pierwsze tygodnie października, czyli do samych wyborów.

Kampania ruszy lada moment i będzie robiona z rozmachem - do tego stopnia, że w gorącym przedwyborczym czasie, w którym większość nośników reklamowych jest zajęta przez materiały poszczególnych komitetów, trudno było ją "zmieścić" w ramach funkcjonującej w miastach infrastruktury reklamowej.

Mimo to TVP udało się znaleźć około 300 wielkoformatowych powierzchni reklamowych, z czego 70 to tablice 6 na 3 metry, a pozostałe to siatki wielkoformatowe i tzw. nośniki digitalowe. Będzie je można zobaczyć przede wszystkim w dziesięciu największych polskich miastach.

Wizerunkowa kampania TVP pojawi się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, a także w Gliwicach. Poza billboardami promocyjne plakaty pojawią się też w internecie. Materiały związane z akcją będzie można zobaczyć także w postaci bannerów na stronach internetowych i w social mediach. Co, a właściwie kto, konkretnie będzie promować TVP?

Cztery "pancerne" z TVP

Jak udało się nam ustalić, na billboardach, które już niebawem pojawią się w miejskiej przestrzeni, widnieć będą twarze czterech prezenterek "Wiadomości" TVP: Danuty Holeckiej, Edyty Lewandowskiej, Katarzyny Trzaskalskiej i Anny Bogusiewicz, która do zespołu "Wiadomości" dołączyła pod koniec września.

Znamienny będzie z kolei brak dwóch prowadzących: Michała Adamczyka i Adriana Boreckiego, którzy ustąpią miejsca koleżankom po to, by promocyjny przekaz odpowiadał narracji o sile kobiet w TVP.

Przyciągnąć kobiety

Wygląda na to, że wizerunkowa kampania TVP ma w pewien sposób pomóc rządzącym w poprawie notowań wśród kobiet. Nie jest tajemnicą, że PiS, mimo usilnych zapewnień i partyjnych przekazów, ma z kobietami problem.

Wystarczy tylko wspomnieć o zaostrzeniu prawa aborcyjnego i wymierzonych w polityków prawicy "czarnych protestach", które jesienią 2016 roku rozlały się po kraju. Kobiety pamiętają też niefortunne, najdelikatniej mówiąc, słowa prezesa PiS o "dawaniu w szyję".

Wirtualna Polska próbowała dowiedzieć się czegoś więcej o akcji od władz TVP, ale nasze pytania o jej budżet i zasięg do teraz pozostały bez odpowiedzi.

Gośćmi najnowszego odcinka "Clickbaitu" są Kamila Urzędowska (pięknie malowana Jagna z "Chłopów") oraz Jan Kidawa-Błoński (reżyser sequela kultowej "Różyczki"). Na tapet wzięliśmy też: "Kosa", "Horror Story", "Imago", "Freestyle", "Święto ognia""Tyle co nic", czyli najciekawsze filmy 48. festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Wybrane dla Ciebie

Orły 2025. Aż 11 statuetek dla jednego filmu
Orły 2025. Aż 11 statuetek dla jednego filmu
"Kulej. Dwie strony medalu" wybrany najlepszym filmem według użytkowników Wirtualnej Polski [RECENZJA]
"Kulej. Dwie strony medalu" wybrany najlepszym filmem według użytkowników Wirtualnej Polski [RECENZJA]
Powrócił po zwolnieniu z TVP. Nie traci nadziei
Powrócił po zwolnieniu z TVP. Nie traci nadziei
"Dzień Dobry TVN": Marcin Prokop w pojedynkę przywitał się z widzami. "Jedna osoba temu nie podoła"
"Dzień Dobry TVN": Marcin Prokop w pojedynkę przywitał się z widzami. "Jedna osoba temu nie podoła"
Będzie konkurencja dla TVP i TVN. Polsat szykuje śniadaniówkę
Będzie konkurencja dla TVP i TVN. Polsat szykuje śniadaniówkę
TV Republika znowu lepsza niż TVN24. "Powoli zaczynamy się przyzwyczajać"
TV Republika znowu lepsza niż TVN24. "Powoli zaczynamy się przyzwyczajać"
Katarzyna Kwiatkowska ma dużą tolerancję dla żartów. Ale jednej kategorii humoru nie znosi
Katarzyna Kwiatkowska ma dużą tolerancję dla żartów. Ale jednej kategorii humoru nie znosi
Niespodziewane zmiany w "Dzień Dobry TVN". Widzowie mogą być zaskoczeni
Niespodziewane zmiany w "Dzień Dobry TVN". Widzowie mogą być zaskoczeni
Anna z "Rolnik szuka żony" wróciła z synem do domu. Czekało ich piękne powitanie
Anna z "Rolnik szuka żony" wróciła z synem do domu. Czekało ich piękne powitanie
Koniec będzie szybszy, niż sądzili. Fani "M jak miłość" są wściekli
Koniec będzie szybszy, niż sądzili. Fani "M jak miłość" są wściekli
Michał Żebrowski o Jacku Kurskim w programie "Bez retuszu": "gangster medialny"
Michał Żebrowski o Jacku Kurskim w programie "Bez retuszu": "gangster medialny"
Absurdalna odpowiedź w "Jeden z dziesięciu". Internet ją zapamięta
Absurdalna odpowiedź w "Jeden z dziesięciu". Internet ją zapamięta