Widzowie rzucili się do oglądania. Rekordowe wyniki "Love Island"

Uczestnicy "Love Island" pozwalają sobie na coraz więcej
Uczestnicy "Love Island" pozwalają sobie na coraz więcej
Źródło zdjęć: © Polsat
oprac. MOS

13.03.2024 09:52, aktual.: 13.03.2024 10:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Program randkowy TV4 wciąż zyskuje na popularności. Dziewiąta edycja "Love Island" odnotowała rekordową widownię.

Reality show z udziałem młodych i atrakcyjnych uczestników randkujących w gorącej Hiszpanii jest stałym elementem ramówki - dawniej Polsatu, dziś TV4. "Love Island. Wyspa miłości" doczekała się już dziewięciu sezonów. Nowe odcinki pojawiły się na antenie 4 marca.

Przygody wyspiarzy ostatnio wymknęły się spod kontroli. Gra w butelkę doprowadziła ich do pikantnych scen przed kamerami. Wielu z uczestników nie było wiernych swoim telewizyjnym partnerom, co oburzyło widzów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nic więc dziwnego, że kontrowersyjne sceny w "Love Island" przykuły uwagę widzów. Twórcy programu pochwalili się rekordowymi wynikami oglądalności.

"Love Island" przyciąga przed ekrany coraz więcej widzów

Okazuje się, że w pierwszym tygodniu nadawania dziewiątego sezonu show odnotował najwyższe udziały otwarcia spośród swoich dotychczasowych edycji na antenie Czwórki.

Średnie udziały w rynku pierwszych sześciu odcinków w grupie komercyjnej wyniosły 4,7 proc. (w grupie wiekowej 16-59) i 3,3 proc. wśród widowni 4+. Oczywiście większość widzów stanowią osoby do 30. roku życia - wśród tej grupy udział oglądalności "Love Island" wynosi aż 6,2 proc. Łączna widownia odcinków pierwszego tygodnia przekroczyła 1,9 mln osób.

Najchętniej oglądanym odcinkiem był ten z 7 marca, gdy doszło do pierwszych przetasowań w parach. Wówczas przynajmniej przez minutę program śledziło 717 tys. widzów.

"Hotel Paradise" ściga konkurencję

Okazuje się, że konkurencyjny program "Hotel Paradise' w TVN7, który również wystartował 4 marca z ósmym sezonem, odnotowuje bardzo zbliżone wyniki. Jak podają Wirtualne Media, według danych Nielsen Audience Measurement rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,71 proc. w grupie 16-59 oraz 3,36 wśród widowni 4+.

Przynajmniej przez minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 895 tys. widzów. Największą widownię zebrał odcinek z 5 marca ze średnią widownią 471 tys. osób.

W 50. odcinku podcastu "Clickbait" zachwycamy się serialem (!) "Pan i Pani Smith", przeżywamy transformacje aktorskie w "Braciach ze stali" i bierzemy na warsztat… "Netfliksową zdradę". Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (12)
Zobacz także