"Wiadomości" straszą. Koniec z "M jak miłość" i "Jeden z dziesięciu"?

Redaktorzy "Wiadomości" robią, co mogą, by swoich wiernych widzów wprowadzić w stan panicznego lęku przed rządami Donalda Tuska i "czystką", jaką wkrótce czeka TVP. W najnowszym wydaniu "Wiadomości" sugerują, że z anteny znikną wkrótce najpopularniejsze polskie programy i seriale.

"Wiadomości" straszą
"Wiadomości" straszą
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

"Donald Tusk na czele rządu może oznaczać realizację planu zamachu na media publiczne w Polsce. Nasi dziennikarze nieustannie spotykają się z groźbami ze strony polityków koalicji Tuska, którzy chcą wpływać na to, kto w mediach publicznych ma pracować, a kto nie. To są standardy białoruskie, odpowiada środowisko dziennikarskie" – tak zapowiedziała materiał Adriana Boreckiego Edyta Lewandowska.

W materiale Borecki ostrzega, że jedną z konsekwencji przejęcia władzy przez Donalda Tuska będzie zamrożenie finansowe TVP. "Polacy nie będą mogli oglądać najlepszych programów informacyjnych, seriali, teleturniejów, programów rozrywkowych czy transmisji sportowych. Jeszcze Polacy mają prawo wyboru" – uważa w swoim materiale dziennikarz.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Za ilustrację do newsa "Wiadomości" posłużyły fragmenty czołówki "M jak miłość", teleturnieju Tadeusza Sznuka "Jeden z dziesięciu" oraz programu rozrywkowego "The Voice of Poland". Wielu widzów może się zastanawiać, czy było to jedynie przypadkowe wykorzystanie popularnych treści TVP?

Zdaniem wielu ekspertów, najbardziej prawdopodobny obecnie scenariusz to postawienie mediów publicznych w stan likwidacji i wyznaczenie likwidatorów. Dziennikarze TVP spodziewają się, że najpóźniej w styczniu dojdzie do szeregu zwolnień w firmie.

"Na Woronicza trwa wielka akcja ewakuacja. (...) Oczywiście odchodzą ci, którzy mają dokąd, ale liczba miejsc dla szczęśliwców jest dość ograniczona, bo intencją kierownictw PiS nie jest ucieczka, a obrona - za wszelką cenę, byle dłużej, byle do wiosny, do wyborów samorządowych i europejskich, żeby odwrócić trend" – ocenia Robert Kwiatkowski, członek Rady Mediów Narodowych, w latach 1998-2004 prezes TVP.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (21)