Trwa ładowanie...

TVP podało nieprawdziwą informację ws. Doroty Wellman. Jest komentarz rzecznika prasowego

We wtorkowym wydaniu "Wiadomości" podano informację, że Dorota Wellman poprowadzi warsztaty dla seniorów. Szybko okazało się, że TVP podało nieprawdziwą informację.

Share
TVP nie przepuściło okazji, by zakpić z Doroty Wellman
TVP nie przepuściło okazji, by zakpić z Doroty WellmanŹródło: fot. East News
d3g9x34

W materiale "Kosztowny zbytek" Marcina Szypszaka doniesiono o tym, że Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu przeznaczy blisko 700 tys. zł na warsztaty "SMART Senior". Celem projektu jest przede wszystkim podniesienie wiedzy i umiejętności seniorów w zakresie wykorzystania smartfona w codziennym życiu jako narzędzia do załatwiania spraw urzędowych, zakupów, płatności i nowoczesnych form kontaktów z rodziną. Kurs przejdą osoby powyżej 50. roku życia. Wiadomo, że weźmie w nim udział 60 osób. Według reportera "Wiadomości" zajęcia te miała przeprowadzić m.in. Dorota Wellman.

TVP nie przepuściło okazji, by zaatakować gwiazdę TVN-u. - Biorąc pod uwagę kryteria, dla wielu wybór Wellman jest zaskakujący - mówił sarkastycznie Szypszak. Jego słowa zilustrowano fragmentem programu TVN Style "Miasta kobiet", w którym dziennikarka rzuca, że podczas wizyt lekarskich najbardziej wkurza ją, "jak mi lekarz k***a mówi, że mam żyć bez stresu".

Dorota Wellman: "Celebrytki nie inspirują nikogo do niczego"

Wellman zdążyła już zdementować te doniesienia. - Nie biorę udziału w takim szkoleniu i podane przez TVP informacje są nieprawdziwe - powiedziała w rozmowie z "Plejadą". Słowa dziennikarki potwierdził w rozmowie z WP Mirosław Ochyra, rzecznik prasowy WUP w Opolu. - Pani Dorota Wellman dobrze mówi. Była rozważana jako jedna z osób, która zajmowałaby się system motywacyjnym poprzez szkolenie organizowane w Opolu. Jednak na chwilę naszej rozmowy nie podpisano z nią żadnej umowy - powiedział.

d3g9x34

Ochyra wyraźnie zaznaczył, że ukazały się różne doniesienia, które uprościły całą sprawę.

Bardzo spłycono przekaz, chociażby we wtorkowym wydaniu "Wiadomości", gdzie już ją okrzyknięto osobą, która będzie prowadzić szkolenia. Podstawą, jeśli mamy mówić konkretnie o nazwisku, jest umowa, która opiewa na konkretne miejsce, kwotę, czas, zakres szkolenia. A takowej Dorota Wellman nie podpisała - wytłumaczył rzecznik. Mężczyzna potwierdził, że Wellman była jedną z wielu osób, które brano pod uwagę w projekcie.

Warto podkreślić, że w swoim materiale Szypsza próbował zrobić wszystko, by udowodnić, że program z seniorami jest nietrafionym pomysłem. Przytoczono rozmowę z panią Anią, seniorką z Opola, która od lat korzysta ze smartfonów. Jej przykład miał pokazać, że skoro ona potrafi, to także inne osoby w jej wieku także. Stąd 700 tys. zł to wyrzucanie w błoto funduszy.

W programie wypowiedział się także Adrian Stankowski, który w "Wiadomościach" jest jednym z ekspertów od wszystkiego. Komentator z "Gazety Polskiej" rzucił, że cały program jest "wyprowadzeniem pieniędzy". - To jest następna wersja programu Emp@tia. Przypomnijmy, że za rządów PO budowano portal dla bezdomnych za 50 mln zł - powiedział. Co więcej, "SMART Senior" zostało w "Wiadomościach" nazwane "misiem na miarę możliwości opolskich samorządowców".

d3g9x34

Jak na razie nie wiadomo, czy Wellman podejmie kroki prawne przeciwko TVP.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3g9x34

Podziel się opinią

Share
d3g9x34
d3g9x34