TVP szuka nowych gwiazd. "Zmieniajmy się razem" - zachęcają prezenterzy stacji
Telewizja Polska szuka nowych twarzy. Ruszyła akcja "Włącz się. Zmieniajmy się razem", w ramach której publiczna stacja chce zrekrutować dziennikarzy i prezenterów różnych specjalności. Co trzeba zrobić, by znaleźć się w zespole TVP?
16.03.2024 | aktual.: 16.03.2024 13:06
Promujący rekrutację do TVP spot pojawił się w mediach społecznościowych stacji w sobotę 16 marca, a o nowej akcji publicznego nadawcy mówiono także w programie "Pytanie na śniadanie". W studiu telewizyjnej Dwójki pojawiły się Aleksandra Kostrzewska i Agata Bachanek, dziennikarki TVP, które obok Jarosława Kreta i Roberta Stockingera, wystąpiły we wspomnianym spocie stacji. W rozmowie z Aleksandrą Grysz wspólnie zachęcały zainteresowanych karierą w TVP widzów do nadsyłania zgłoszeń.
- Takiej akcji w historii Telewizji Polskiej jeszcze nie było. Wszystkie zaczynałyśmy naszą historię dobrych kilka lat temu i możemy dalej realizować swoje pasje w Telewizji Polskiej. Dla tych, którzy uważają, że telewizja to ich miejsce, to jest ten moment - powiedziała gospodyni show-biznesowego kącika "Pytania na śniadanie".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aleksandra Kostrzewska, nie tylko w programie Dwójki, ale i w rekrutacyjnym spocie TVP zachęcała widzów, by "rozwinąć skrzydła". Sama niedawno wróciła na antenę publicznej stacji, z której zniknęła za czasów tzw. dobrej zmiany. Od stycznia Kostrzewska, wraz z Maciejem Orłosiem i Bartoszem Cebeńko, prowadzi "Teleexpress". Pojawia się także w TVP Info.
TVP otwiera się na nowe twarze
Telewizja Polska szuka prezenterów i dziennikarzy w pięciu obszarach tematycznych: sport, kultura, informacje, pogoda i rozrywka. Zainteresowani karierą w TVP mogą zgłaszać swoją kandydaturę za pośrednictwem specjalnej strony internetowej do 14 kwietnia. Pierwszym krokiem rekrutacji jest nadesłanie krótkiego filmiku, prezentacji swojej osoby. Kolejnym są profesjonalne próby kamerowe.
"Włącz się": akcja rekrutacyjna TVP. Na czym polega?
Jak czytamy na stronie kampanii, akcja "'Włącz się' to zaproszenie do zmiany. Do wykonania pierwszego kroku, by znaleźć się po drugiej stronie ekranu. Jeśli czujesz, że świat telewizji mógłby zostać Twoim światem – jesteś w dobrym miejscu. 'Włącz się' to akcja rekrutacyjna, która pozwoli nam podać sobie ręce. Przekonajmy się, czy możemy iść w tym samym kierunku".
W 50. odcinku podcastu "Clickbait" zachwycamy się serialem (!) "Pan i Pani Smith", przeżywamy transformacje aktorskie w "Braciach ze stali" i bierzemy na warsztat… "Netfliksową zdradę". Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: