TV Republika goni TVN24. Są liderami oglądalności
W ciągu kilku dni TV Republika z marginalnej stacji, którą średnio w ciągu doby oglądało niespełna 6 tys. widzów, przekształciła się w drugą siłę na rynku stacji newsowych. Liderem z dużą przewagą pozostaje TVN24.
Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl., opierając się na danych Nielsen Audience Measurement, w rankingu stacji newsowych pierwsze miejsce w okresie od 20 do 26 grudnia 2023 roku zajęła stacja TVN24 – 425,5 tys. widzów. Średni dobowy udział kanału wyniósł 6,97 proc. Nic szczególnego. Sensację wzbudza jednak wynik TV Republika, która z końca pierwszej dziesiątki awansowała na drugie miejsce.
W porównaniu do pierwszych dziewiętnastu dni grudnia, dobowy wzrost oglądalności TV Republika zwiększył się aż o 2578 proc. W świątecznym okresie stacja Tomasza Sakiewicza była oglądana średnio w ciągu doby przez 166,6 tys. widzów, notując przy tym 2,68 proc. udział w rynku. Nie trzeba chyba dodawać, że są to rekordowe wyniki w historii TV Republika.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W świątecznym okresie prawicowa stacja notowała lepsze wyniki oglądalności nawet od Polsat News, który także skorzystał z faktu, że TVP Info i TVP3 zawiesiły swą normalną działalność, ale nie na tyle, by obronić się przed natarciem TV Republika. W dniach 20-26 grudnia średnia oglądalność Polsat News wyniosła 148,4 tys. widzów.
W środę, 20 grudnia o godz. 19.30 Telewizja Republika pokazała specjalną audycję, w której pojawili się twórcy głównego wydania "Wiadomości" (zastąpionego 21 grudnia przez program "19:30"). Trwająca ponad pół godziny relacja przyciągnęła do TV Republika 548 tys. widzów, co przełożyło się na 4,37 proc. udziału w rynku. Jest to najchętniej oglądana pojedyncza audycja w historii stacji.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" wskazujemy Najlepsze filmy i seriale, Największe rozczarowania, afery i skandale oraz Największą bekę 2023 roku. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.