Niewiarygodny skok. Kosmiczny wynik "specjalnego wydania Wiadomości"

Od środy TV Republika - dosłownie i w przenośni - jest "schronieniem" dla pracowników TVP, którzy nie godzą się ze zmianami na Woronicza ogłoszonymi przez nowy rząd. To w telewizji Sakiewicza wyemitowano wczoraj specjalne wydanie "Wiadomości", które nie ukazało się na antenie TVP1. Te niecodzienne wydarzenia na antenie niszowej stacji miały wyraźne odbicie w wynikach oglądalności.

Pracownicy TVP od środy pojawiają się na antenie TV Republika
Pracownicy TVP od środy pojawiają się na antenie TV Republika
Źródło zdjęć: © kadr z TV Republika

Jak mówi stare porzekadło, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta, a po ostatnich danych oglądalności TV Republika widać wyraźnie, kim jest ten "trzeci". Za sprawą chaosu związanego z TVP, którą od wtorku, zgodnie z decyzją ministra kultury Bartłomieja Sienkiewicza, kieruje nowy zarząd, część pracowników TVP Info, reporterów "Wiadomości" czy szefów TAI pojawiło się na antenie zaprzyjaźnionej TV Republika.

To stamtąd w środę wieczorem nadano specjalne wydanie "Wiadomości", które nie pojawiło się na antenie Jedynki (zamiast niego widzowie TVP1 zobaczyli komunikat Marka Czyża, który firmuje nową zmianę w stacji i ma poprowadzić czwartkowe wydanie programu), a które przygotował stary zespół programu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W czwartek rano TV Republika chwali się zaś historyczną oglądalnością, której niewątpliwie przysłużyli się koledzy z TVP. Biorąc pod uwagę najnowsze dane Nielsena, faktycznie prawicowa stacja dawno nie miała takiej widowni, jak teraz. Stacja zanotowała aż 1526-procentowy wzrost oglądalności.

Środową relację na TV Republika w paśmie głównego wydania "Wiadomości" na TVP1 o godzinie 19:31 (koniec o 20:05) oglądało średnio prawie 560 tys. osób, co stanowiło 4,38 proc. udziału w oglądalności. Wydanie Specjalne w całości (pomiędzy 19:30-21:05) oglądało średnio ponad 483 tys. widzów, co stanowiło 3,8 proc. oglądalności.

Najchętniej oglądaną stacją w środę było jednak TVN24 (wzrost oglądalności o 53 proc. w stosunku do średniej). Duże wzrosty odnotowały też TVN24 Biznes i Świat (wzrost o 151 proc.), Polsat News (wzrost o 107 proc. ) oraz Wydarzenia24 (wzrost o 99 proc.).

Źródło: Nielsen, all 4+

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się nad ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1281)