Sylwester w TVP stracił widzów, a Polsat zyskał ich aż milion

Zenon Martyniuk na Sylwestrze TVP
Zenon Martyniuk na Sylwestrze TVP
Źródło zdjęć: © AKPA

04.01.2021 19:45, aktual.: 03.03.2022 02:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W porównaniu z imprezą w 2019 r. ostatni Sylwester Marzeń z Dwójką przyciągnął mniej widzów. Polsat za to zyskał. Zabawa stacji zorganizowana w warszawskim studiu miała większą oglądalność niż rok wcześniej.

Ostatni Sylwester Marzeń z Dwójką odbył się w amfiteatrze w Ostródzie. TVP tym razem zrezygnowała z organizacji wydarzenia w Zakopanem. Choć prezes stacji Jacek Kurski ogłosił już ogromny sukces imprezy, to według danych Nielsen Media nie jest aż tak kolorowo. Zgodnie z nimi TVP straciła w stosunku rocznym.

Tegorocznego sylwestra w Ostródzie na antenie TVP 2 oglądało średnio 4,88 mln widzów. To o 37 tys. osób mniej niż zeszłoroczną imprezę w Zakopanem. Licząc jeszcze wyniki TVP Polonia (216 tys. widzów, o 110 tys. mniej niż w 2019), łącznie Sylwestra Marzeń z Dwójką wybrało 5,11 mln widzów, o 146 tys. mniej niż rok wcześniej.

Polskie gwiazdy uciekają w ciepłe kraje. Wkrótce może to być niemożliwe

Przez osiem minut, około północy, koncert był też w TVP 1 (średnio 362 tys. widzów).

Z kolei Polsat może pochwalić się wzrostem oglądalności w sylwestra w stosunku rocznym. Imprezę nadawaną ze studia w Warszawie na głównej antenie Polsatu obejrzało 3,42 mln widzów. Wzrost jest znaczny. Rok temu Sylwestrową Moc Przebojów na Stadionie Śląskim w Chorzowie śledziło w telewizji prawie milion osób mniej (962 tys.).

Do Polsat News impreza przyciągnęła 343 tys. widzów (o 175 tys. więcej), a do Polsatu 2 259 tys. (o 81 tys. więcej). Łączna widownia Polsatu wyniosła 3,8 mln widzów, o 1,2 mln osób więcej niż rok wcześniej.

Przypomnijmy, że w tym roku widzowie mieli mniejszy wybór sylwestrowych imprez na głównych kanałach, ponieważ TVN zrezygnował z organizacji koncertów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (278)
Zobacz także