Widzowie zadecydowali. TVN i TVP daleko w tyle
SuperHit Festiwal 2021 był transmitowany na antenie Polsatu przez dwa dni. Przyciągnął przed telewizory średnio 2,24 mln widzów.
Echa po Polsat SuperHit Festiwal w Sopocie nie milkną. Najwięcej mówi się o Maneskin, pocałunku Thomasa i Damiano, a także ich apelu o to, by każdy czuł się wolny i mógł kochać, kogo chce. Ale na scenie Opery Leśnej wydarzyło się sporo podczas innych występów. Doda po raz pierwszy wykonała swój nowy singiel "Don't Wanna Hide", czym narobiła spore zamieszanie w sieci. Był też Michał Szpak, który również nawiązał swoim występem do sytuacji społeczności LGBT w Polsce.
Koncert przyciągnął publiczność nie tylko do Opery Leśnej, lecz także przed telewizory. Według danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, Polsat SuperHit Festiwal przyciągnął przed ekrany średnio 2,24 mln widzów.
Pierwszego dnia koncert śledziło 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 18,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Drugiego dnia Polsat śledziło 1,93 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,6 proc. i 17,9 proc. udziału. Zarówno w piątek, jak i w sobotę, Polsat był liderem rynku telewizyjnego, zostawiając w tyle TVP i TVN.