"Rolnik szuka żony" TVP. Wyniki oglądalności. Wiadomo, który odcinek miał największą widownię
Nie ma zaskoczenia, "Rolnik szuka żony" to ogromny hit. Program zarobił dla stacji fortunę, bo oglądały go każdego niedzielnego wieczora miliony widzów.
Zakończyła się ósma edycja "Rolnik szuka żony", a na Woronicza pewnie strzelały korki od szampana. Jak podaje serwis Wirtualne Media, każdy odcinek tej edycji oglądało 3,43 mln osób. I chociaż to wynik o 200 tysięcy niższy niż średnia siódmej serii show, to stacja wciąż ma pozycję niekwestionowanego lidera wśród wszystkich kanałów.
"Największą popularnością cieszył się odcinek finałowy. Zgromadził przed telewizorami 3,75 mln oglądających" - czytamy.
W tej serii widzowie emocjonowali się zmiennymi humorami Kamili, której postępowanie i decyzje były nieprzewidywalne. Oczekiwali na jakąkolwiek deklarację z ust Stanisława, byli ciekawi, czy Elżbiecie wyjdzie z Markiem. Kibicowali Kamilowi i Krzysztofowi, którzy znaleźli w programie swoje drugie połówki.
Wciąż trwa nabór do dziewiątej już edycji show. Przy takiej oglądalności decyzja o kontynuacji była tylko formalnością. Jak donoszą Wirtualne Media, wpływy z reklam emitowanych przy "Rolniku" mogły wynieść nawet 36,74 mln zł!