"Rolnik szuka żony": 3. edycja programu znokautowała konkurencję

Trzeci sezon programu "Rolnik szuka żony" oglądało średnio 4,64 mln osób, co oznacza, że TVP1 telewizyjną konkurencję zostawiła daleko w tyle.

"Rolnik szuka żony": 3. edycja programu znokautowała konkurencję
Źródło zdjęć: © Facebook.com

22.11.2016 | aktual.: 22.11.2016 15:01

Program, w którym polscy rolnicy szukają miłości swojego życia, emitowany był w niedziele o godz. 21.25. Pierwsze cztery odcinki show widziało średnio 4,16 mln osób. Drugą edycję "Rolnik szuka żony", która była pokazywana w podobnym czasie w ubiegłym roku w analogicznym okresie oglądało średnio 3,90 mln osób. Oznacza to, że już na początku sezonu program zyskał 260 tys. widzów.

Jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement przeprowadzonych na zlecenie serwisu wirtualnemedia.pl, 3. edycję reality-show Jedynki oglądało średnio aż 4,64 mln telewidzów. Drugą serię, która była emitowana w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 4,22 mln osób. Program zyskał zatem 420 tys. widzów.

Telewizja Polska w czasie nadawania programu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem został Polsat, który nadawał wówczas "Kabaret na żywo" i "CSI: Cyber". Trzecie miejsce na podium zdobył TVN, pokazujący serial "Na noże". Ostatnią pozycję zajęła TVP2 (filmy fabularne i kabarety). Takie wyniki sprawiły, że Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji hitowego reality-show. Czwarty sezon programu "Rolnik szuka żony" widzowie zobaczą jesienią 2017 roku.

Źródło artykułu:WP Teleshow
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)