"Pytanie na śniadanie" liderem oglądalności. Spory wzrost "Dzień Dobry TVN"
Show TVP "Pytanie na śniadanie" zanotowało najwyższą oglądalność ze wszystkich porannych programów w styczniu tego roku. W stosunku rocznym spory wzrost zanotowało też "Dzień Dobry TVN", które naciska na konkurencję.
25.02.2021 16:00
Według danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl średnia oglądalność "Pytania na śniadanie" w styczniu 2021 r. wyniosła 501,3 tys. widzów. W stosunku rocznym program TVP zanotował wzrost o 16 tys. osób. Ponad półmilionowa widownia pozwoliła zdobyć pierwsze miejsce wśród porannych programów największych telewizji w Polsce.
Warto dodać, że w styczniu 2020 r. "PnŚ" było nadawane od godz. 7:15, a w tym roku od 7:55. Od marca program ma zaczynać się od 7:30.
Jednak konkurencja nie śpi. Tuż za plecami "PnŚ" uplasowało się "Dzień Dobry TVN", które średnio oglądało prawie 429 tys. osób. W porównaniu z zeszłym rokiem to więcej o ponad 50 tys. widzów.
Podium uzupełnia magazyn "Nowy dzień z Polsat News", który wybierało średnio 255 tys. osób. To mniej niż przed rokiem, kiedy poranne show Polsatu oglądało prawie 278,5 tys. widzów.
ZOBACZ TEŻ: Ida Nowakowska jest gwiazdą TVP. Pamiętacie jej początki w show-biznesie?