"Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądanym programem śniadaniowym
"Pytanie na śniadanie" w listopadzie było liderem programów śniadaniowych wśród wszystkich widzów. Z kolei "Dzień dobry TVN" był pierwszy w grupie komercyjnej 16-49.
07.12.2020 | aktual.: 02.03.2022 18:20
W listopadzie tego roku "Pytanie na śniadanie" było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym wśród wszystkich widzów. Jak podają Wirtualnemedia.pl, wg danych Nielsen Audience Measurement, średnia oglądalność programu w grupie 4+ wynosiła 496 tys. osób. Drugie miejsce w tej grupie zajął konkurencyjny "Dzień Dobry TVN" z wynikiem 419 tys. widzów. Na trzecim miejscu uplasował się "Nowy dzień z Polsat News". Oglądało go średnio 308 tys. widzów.
W porównaniu do roku ubiegłego, w grupie 4+ "Pytanie na śniadanie" zyskało 14 tys. widzów. Z kolei śniadaniówka TVN 37 tys. widzów. Polsatowi przybyło 23 tys. oglądających.
Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 to "Dzień dobry TVN" zajął pierwsze miejsce z wynikiem 211 tys. widzów (o 15 tys. więcej w stosunku do roku ubiegłego). "Pytanie na śniadanie" zajęło miejsce drugie z wynikiem 173 tys. (o 22 tys. mniej niż w ubiegłym roku), a "Nowy dzień z Polsat News" trzecie z wynikiem 119 tys. widzów (o 6 tys. więcej).
Przypomnijmy, że w programach śniadaniowych TVP i TVN doszło do zmian w zespołach prowadzących. W "PnŚ" Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek zajęli miejsce Roberta El Gendy'ego i Tamary Gonzalez. Z kolei w "DDTVN" nie ma duetu Kinga Rusin-Piotr Kraśko. Ona odeszła ze stacji, on przeniósł się do redakcji "Faktów". Utworzono nową parę prowadzących, którą tworzą Agnieszka Woźniak-Starak i Ewa Drzyzga.