Powstanie trzeci sezon "Hotel Paradise". Wysoka oglądalność finału
Średnia widownia drugiego sezonu reality show "Hotel Paradise" wyniosła ponad 600 tys. widzów. To więcej niż drugi sezon "Big Brothera". TVN 7 zanotowało też spore wpływy z reklam, dlatego też zdecydowano o produkcji trzeciego sezonu "Hotelu Paradise".
Za nami drugi sezon "Hotelu Paradise", który wygrali Beata Postek i Artur Sargsyan. Para podzieliła się główną nagrodą. Wiadomo już, ile osób oglądało reality show. Z badań Nielsen Audience Measurement dla portalu wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu TVN7 wyniosła 637 tys. widzów. To o ponad 140 tys. osób więcej niż liczba widzów drugiego sezonu "Big Brother" emitowanego jesienią 2019 r. ale mniej od pierwszego sezonu "Hotelu Paradise" (wiosna 2020, 704 tys. widzów).
Najchętniej oglądany w Siódemce okazał się ostatni odcinek "Hotelu Paradise". Finał reality show śledziło ponad milion osób, a wcześniejsze dwa odcinki ponad 800 tys. widzów.
"Ślub od pierwszego wejrzenia" – to działa. Uczestnicy programu założyli rodziny
Spore są wpływy z reklam pokazywanych w przerwach odcinków "Hotelu Paradise". Wyniosły one łącznie 21,26 mln zł.
Wyniki zadowalają producentów, dlatego też podjęto decyzję o rozpoczęciu prac nad trzecim sezonem reality show. Trwają już castingi. Zdjęcia zaplanowano na zimę, mają odbyć się w innym miejscu - dotychczas program kręcono na indonezyjskiej wyspie Bali. Emisji trzeciego sezonu należy się spodziewać wiosną 2021 r. Prowadzącą pozostanie Klaudia El Dursi.