Doigrał się. Darek z "Rolnik szuka żony" musiał zareagować na hejt

Uczestnicy "Rolnik szuka żony" na własnej skórze mogą się teraz przekonać, że popularność ma także ciemne strony, a udział w telewizyjnym programie to nie tylko przyjemności. Po finale programu na Dariusza spadła taka krytyka, że podjął radykalną decyzję.

Dariusz z 10. edycji "Rolnik szuka żony" został fatalnie oceniony przez widzów
Dariusz z 10. edycji "Rolnik szuka żony" został fatalnie oceniony przez widzów
Źródło zdjęć: © Facebook | Piotr Matey

13.12.2023 | aktual.: 13.12.2023 10:02

Zakończona w niedzielę jubileuszowa edycja programu "Rolnik szuka żony" wzbudziła w widzach wielkie emocje, choć niestety nie najlepsze. Obiektywnie, biorąc pod uwagę liczbę związków, które przetrwały po wyjeździe kamer, program zakończył się fiaskiem.

Największe oburzenie wywołała jednak postawa rolników, którzy wbrew deklaracjom nie mieli najczystszych intencji, a już na pewno nie mieli dość odwagi, by zakończyć relacje z dziewczynami, do których niczego nie poczuli.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kiedy w finale doszło do konfrontacji Darka i Nicoli, a dziewczyna ujawniła, jak potraktował ją bohater programu, na 27-latka spadła lawina krytyki. Tym bardziej, że zachowanie gospodarza spod Łodzi już wcześniej budziło kontrowersje.

Dwuznaczne odzywki i brak szacunku wobec wybranej przez siebie dziewczyny sprawiły, że najmłodszy uczestnik show TVP wyraźnie podpadł widzom. Finał, w którym nie tylko okazało się, że zerwał z Nicolą, ale i wyszło na jaw, w jak fatalnym stylu to zrobił, pogrążyły Dariusza już ostatecznie.

Widać jednak, że narastająca krytyka, z jaką w ostatnich tygodniach musiał mierzyć się 27-latek, stała się nie do zniesienia, bo uczestnik 10. edycji zdecydował się na radykalny krok. Rolnik, który do tej pory był aktywny na Instagramie, niespodziewanie wyłączył możliwość komentowania jego postów. Widzowie wciąż mogą jednak napisać to, co myślą o Dariuszu, chociażby na profilach społecznościowych programu.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Zobacz także
Komentarze (16)