Trwa ładowanie...

Zamiast "Wiadomości" był on. Liczba widzów mówi sama za siebie

W środę 20 grudnia wieczorem widzowie Jedynki nie zobaczyli głównego wydania "Wiadomości", ale oświadczenie Marka Czyża, dziennikarza, który jest twarzą nowych zmian w TVP. Jaką oglądalność miał komunikat, który zastąpił główne wydanie informacyjnego programu TVP?

Marek Czyż pojawił się na antenie TVP1 w środę 20 grudnia, wygłaszając komunikat, który zastąpił główne wydanie "Wiadomości" Marek Czyż pojawił się na antenie TVP1 w środę 20 grudnia, wygłaszając komunikat, który zastąpił główne wydanie "Wiadomości" Źródło: kadr z TVP1
d4ma7o5
d4ma7o5

- Dziś nie będzie "Wiadomości", ale jutro podamy państwu informacyjny program Telewizji Polskiej, niezawodnie o 19:30 - zapewnił widzów Telewizji Polskiej Marek Czyż, którego komunikat o zmianach zachodzących w TVP zastąpił w środę główne wydanie "Wiadomości".

Czyż, który po latach wraca do publicznej telewizji, ma być jedną z twarzy firmujących nową jakość i standardy w TVP. Jak metaforycznie zadeklarował na antenie, już od czwartku TVP nie będzie już serwowała widzom "propagandowej zupy", ale "czystą wodę" bez "nachalnych smaków".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Co dalej z TVP? "Pani Holecka to już relikt"

Przypomniał też, że "każdy polski obywatel, który finansuje media publiczne, ma prawo żądać od nich rzetelnej, profesjonalnej i uczciwej informacji". I do tego zobowiązał się jako nowy prowadzący programu informacyjnego TVP, który ma poprowadzić jego pierwsze wydanie w czwartek.

Oświadczenie Marka Czyża w TVP1 - oglądalność

Jaką oglądalność miał środowy komunikat Marka Czyża w TVP1? Według danych oglądalności, do których dotarła redakcja WP Teleshow, dwuminutowe wystąpienie Marka Czyża o 19:30 oglądało średnio 2,6 mln widzów, co stanowiło niemal 20 proc. udziału w oglądalności TVP1 w tym czasie.

d4ma7o5

To oznacza, że ze wszystkich widzów, którzy w środę o 19:30 mieli włączone telewizory, 20 proc. zdecydowało się na oglądanie TVP1. Biorąc pod uwagę ostatnie wyniki oglądalności "Wiadomości", to 40-procentowy wzrost widowni w odniesieniu do średniej oglądalności głównego wydania programu TVP1 z ostatnich czterech tygodni.

Źródło: Nielsen, all 4+

d4ma7o5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ma7o5