Nowe programy Polsatu tracą publiczność. Widzowie nie chcą oglądać milionerek

W jesiennej ramówce Polsatu pojawiły się dwa nowe formaty typu reality-show. Okazuje się jednak, że ani program o milionerkach z Warszawy, ani perypetie randkowiczów w bikini nie skradły serc widzów. Oglądalność topnieje z każdym odcinkiem.

Monika Goździalska w programie "Żony Warszawy"
Monika Goździalska w programie "Żony Warszawy"
Źródło zdjęć: © Licencjodawca
Magdalena Sawicka

18.09.2023 | aktual.: 18.09.2023 14:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W ostatnich latach programy typu reality zyskały ogromną popularność wśród polskiej publiczności. Właściwie każda większa stacja telewizyjna emituje jakieś randkowe show. W tegorocznej jesiennej ramówce Polsatu pojawiły się aż trzy nowe propozycje z tego gatunku: "Doda. Dream Show", "The Temptation Island Polska" i "The Real Housewives. Żony Warszawy".

Okazuje się, że te dwa ostatnie programy nie zdobyły wiernej publiczności, a ich oglądalność topnieje. W środę 6 września na antenie Polsatu zadebiutowały zarówno "Żony Warszawy" (godz. 20:05), jak i randkowe show prowadzone przez Michała Figurskiego, czyli "The Temptation Island Polska" (godz. 21.05).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Pierwszy odcinek przygód zamożnych kobiet sukcesu z Warszawy oglądało 488 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,22 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,91 proc. w komercyjnej 16-59 (rozliczeniowej stacji). Z kolei drugi zgromadził przed telewizorami zaledwie 322 tys. osób (2,73 proc w grupie 4+ i 3,58 proc. w komercyjnej 16-59).

Premierowy epizod programu "The Temptation Island Polska" oglądało 272 tys., a drugi odcinek 215 tys. widzów. Otwarcie show prowadzonego przez Figurskiego odnotowało 2,5 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,78 proc. w komercyjnej 16-59.

Drugi odcinek formatu, w którym pary testują swoją wierność, miało już 1,99 proc. w grupie 4+ i 2,6 w komercyjnej 16-59. Z danych Nielsena wynika, że w analogicznym czasie wiosennej ramówki Polsat mógł liczyć na 7,23 proc. w grupie ogólnej 4+ i 7,76 proc. w komercyjnej 16-59.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" bierzemy na warsztat "One Piece" Netfliksa, masakrujemy "Ślub od pierwszego wejrzenia""Żony Warszawy", a także rozwiązujemy "Problem trzech ciał" i innych nadchodzących ekranizacji. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Źródło artykułu:WP Teleshow
the real housewivesMichał Figurskioglądalność
Komentarze (41)