Trwa ładowanie...

Nowe programy Polsatu tracą publiczność. Widzowie nie chcą oglądać milionerek

W jesiennej ramówce Polsatu pojawiły się dwa nowe formaty typu reality-show. Okazuje się jednak, że ani program o milionerkach z Warszawy, ani perypetie randkowiczów w bikini nie skradły serc widzów. Oglądalność topnieje z każdym odcinkiem.

Monika Goździalska w programie "Żony Warszawy"Monika Goździalska w programie "Żony Warszawy"Źródło: Licencjodawca
d1ps7ly
d1ps7ly

W ostatnich latach programy typu reality zyskały ogromną popularność wśród polskiej publiczności. Właściwie każda większa stacja telewizyjna emituje jakieś randkowe show. W tegorocznej jesiennej ramówce Polsatu pojawiły się aż trzy nowe propozycje z tego gatunku: "Doda. Dream Show", "The Temptation Island Polska" i "The Real Housewives. Żony Warszawy".

Okazuje się, że te dwa ostatnie programy nie zdobyły wiernej publiczności, a ich oglądalność topnieje. W środę 6 września na antenie Polsatu zadebiutowały zarówno "Żony Warszawy" (godz. 20:05), jak i randkowe show prowadzone przez Michała Figurskiego, czyli "The Temptation Island Polska" (godz. 21.05).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Żona Warszawy chce wygryźć Joannę Przetakiewicz? „Kocham luksus”

Pierwszy odcinek przygód zamożnych kobiet sukcesu z Warszawy oglądało 488 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,22 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,91 proc. w komercyjnej 16-59 (rozliczeniowej stacji). Z kolei drugi zgromadził przed telewizorami zaledwie 322 tys. osób (2,73 proc w grupie 4+ i 3,58 proc. w komercyjnej 16-59).

d1ps7ly

Premierowy epizod programu "The Temptation Island Polska" oglądało 272 tys., a drugi odcinek 215 tys. widzów. Otwarcie show prowadzonego przez Figurskiego odnotowało 2,5 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,78 proc. w komercyjnej 16-59.

Drugi odcinek formatu, w którym pary testują swoją wierność, miało już 1,99 proc. w grupie 4+ i 2,6 w komercyjnej 16-59. Z danych Nielsena wynika, że w analogicznym czasie wiosennej ramówki Polsat mógł liczyć na 7,23 proc. w grupie ogólnej 4+ i 7,76 proc. w komercyjnej 16-59.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" bierzemy na warsztat "One Piece" Netfliksa, masakrujemy "Ślub od pierwszego wejrzenia""Żony Warszawy", a także rozwiązujemy "Problem trzech ciał" i innych nadchodzących ekranizacji. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1ps7ly
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ps7ly