Najnowsze wyniki badań oglądalności stacji. Telewizja publiczna jest "the best"
Nielsen udostępnił wyniki oglądalności za drugi tydzień maja. TVP ma powody do radości zarówno ze względu na ranking nadawców, jak i poszczególnych programów. Dominacja jest wyraźna.
17.05.2024 | aktual.: 17.05.2024 19:16
Z danych za okres 6-12 maja br. wynika, że najsłabiej z "wielkiej czwórki" był oglądany Polsat. Przyciągnął średnio 334 tys. osób i miał 7,52 proc. udziału w rynku. Nieco lepszy okazał się TVN (336 tys. i 7,55 proc.). Na drugim miejscu uplasowała się "Dwójka" (346 tys. i 7,8 proc), a liderem była bratnia "Jedynka" (392 tys. i 8,83 proc.).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
TVN broni honoru stacji prywatnych
Wśród największych kanałów informacyjnych zaskoczeń brak. Ich oglądalność ustabilizowała się wiele tygodni temu, czyli bezapelacyjnie prowadzi TVN24 (311 tys. widzów i 7,01 proc. udziału). Za nim, dość daleko, znalazła się TV Republika (167 tys. i 3,75 proc.). Ogony ciągną niezmiennie Polsat News (78 tys. i 1,74 proc.) oraz TVP Info (62 tys. i 1,39 proc.).
W klasyfikacji programów bezwzględnie wygrywały propozycje TVP. W "Top Ten" konkurencja zaistniała tylko dzięki "Mam talent!" z 11 maja (1,5 mln widzów i 15,16 proc. udziału) oraz "Faktom" z 7 maja (2,12 mln i 21,87 proc.).
Miód i malina
Największe zainteresowanie w ofercie TVP wzbudziły seriale ("Na sygnale", "Barwy szczęścia", "Matylda"), w tym te dwa najbardziej hitowe: "Na dobre i na złe" z 8 maja (2,14 mln widzów i 21,42 proc. udziału) oraz "M jak miłość" z 6 maja (2,73 mln i 25,19 proc.).
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" przestrzegamy przed wyjściem z kina za wcześnie na "Kaskaderze", mówimy, jak (nie)śmieszna jest najnowsza komedia Netfliksa "Bez lukru" oraz jaramy się Eurowizją. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: