Duża zmiana w "Milionerach". Wraca ułatwienie sprzed 13 lat
Fani "Milionerów" mogą aktualnie oglądać powtórki starych odcinków, ale TVN już szykuje się do emisji kolejnego sezonu. Z najnowszej zapowiedzi wynika, że uczestnicy dostaną jeszcze jedno ułatwienie w drodze do miliona, które było już kiedyś stosowane.
16.12.2023 | aktual.: 16.12.2023 19:28
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Milionerzy" wrócą z nowymi odcinkami w 2024 r. Tymczasem już teraz wiadomo, że produkcja zaplanowała sporą zmianę. Chodzi o liczbę i rodzaj dostępnych kół ratunkowych. Klasyczny zestaw to "pół na pół", "pytanie do publiczności" i "telefon do przyjaciela". W nowej edycji ma być jeszcze jedno koło pozwalające zmienić zadane pytanie.
Nie wiadomo, czy ta dodatkowa pomoc będzie dostępna od samego początku tak jak pozostałe. Fani już spekulują w mediach społecznościowych, że pytanie będzie można zmienić dopiero po kilku dobrych odpowiedziach (np. po przejściu progu 75 tys. zł). Jak będzie w praktyce? Dowiemy się po Nowym Roku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Warto przypomnieć, że "zamiana pytania" nie jest nowym pomysłem w "Milionerach". Pierwszy raz taki wariant pojawił się już w 2010 r. To koło było dostępne wyłącznie przy wyborze ścieżki gry bez drugiego progu gwarantowanego (40 tys. zł). Drugi raz mogli go używać gracze z odcinków emitowanych od lutego do maja 2021 r.
"Milionerzy" to jeden z najstarszych, a zarazem najbardziej dochodowych teleturniejów w polskiej telewizji. Program prowadzony przez Huberta Urbańskiego zadebiutował w 1999 r. Później miał dwie kilkuletnie przerwy, ale wrócił na antenę TVN w 2017 r. Przez te wszystkie lata pytanie za milion zostało zadane 30 razy, z czego na pięć udzielono właściwych odpowiedzi. Ostatni milioner wystąpił w odcinku z 19 września 2022 r.
W tym roku produkcja postanowiła urozmaicić zabawę i podkręcić emocje, wprowadzając wygraną w wysokości 2 mln zł. Specjalny finał był emitowany pod koniec października i żadnemu z uczestników nie udało się zdobyć pełnej puli. "Najdroższe" pytanie, jakie padło, było warte 900 tys. zł.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.