"Majka" z mniejszą widownią niż "Brzydula"

"Majka" z mniejszą widownią niż "Brzydula"
Źródło zdjęć: © TVN

27.12.2010 14:52

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Średnio każdy odcinek zakończonej przez TVN telenoweli “Majka” oglądało 2,72 mln widzów, czyli mniej niż w ub.r. przyciągała “Brzydula”. Serial dał stacji drugie miejsce w rynku, a z reklam przyniósł 112 mln zł - informują Wirtulanemedia.pl.

“Majka” nadawana był w dni powszednie o 17.55 w okresie od 4 stycznia do 23 grudnia br. W czasie jej emisji stacja TVN miała 23 proc. udziału w grupie 4+ i 25,26 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, emitowaną rok wcześniej w tym samym paśmie “Brzydulę”, śledziło średnio 3,09 mln widzów, a udział serialu w rynku wynosił odpowiednio 25,91 proc. i 31,97 proc.

Telewizja TVN w czasie emisji telenoweli zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym (grupa 4+), ustępując tylko emitującej “Plebanię” oraz “Klan” Jedynce, która notowała 26,30 proc. udziału. Za TVN znalazły się: Polsat (gł. serial “Pierwsza miłość”, 16,49 proc.) oraz TVP 2 (gł. “Panorama”, seriale, programy lokalne; 10,21 proc.). W grupie komercyjnej nadająca “Majkę” stacja była jednak liderem przed Polsatem.

Najchętniej oglądanym odcinkiem "Majki" był epizod z 24 lutego br., który obejrzało 3,59 mln widzów. Wszystkie 15 najpopularniejszych odcinków TVN pokazał w lutym i marcu br., czyli pierwszych miesiącach emisji serialu. To właśnie wtedy serial notował najwyższe średnie wyniki oglądalności – odpowiednio 3,11 i 3,12 mln widzów. W ostatnim miesiącu nadawania – grudniu – jego średnia widownia wyniosła 2,87 mln osób i była najlepsza w sezonie jesiennym. Najwyższy, prawie 26-proc. udziału w rynku “Majka” miała natomiast w czerwcu.

Wpływy stacji z reklam nadawanych wokół telenoweli wyniosły w sumie 111,9 mln zł (dane cennikowe bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że "Majkę" najchętniej oglądały kobiety, widzowie po 45.roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Na miejsce "Majki" TVN wprowadziła do emisji nową telenowelę "Prosto w serce". Jej pilotowy odcinek pokazany został po finałowym odcinku "Majki". Regularna emisja serialu ruszy od 3 stycznia 2011 roku.

Zobacz także:

[

BOŻENKA Z "KLANU" JAKIEJ NIE ZNACIE! FOTO ]( http://teleshow.wp.pl/bozenka-z-klanu-jakiej-nie-znacie-6026598672548993g )
[

ONI DORASTALI NA NASZYCH OCZACH. ZOBACZCIE! ]( http://teleshow.wp.pl/dorastanie-na-telewizyjnym-ekranie-6026599915213953g )
[

TYCH ZDJĘĆ GWIAZDY WSTYDZĄ SIĘ NAJBARDZIEJ ]( http://film.wp.pl/gwiazdy-w-najbardziej-zenujacych-momentach-6025280354886273g )

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także