"Love Is Blind": Uczestnik pozywa produkcję. Twierdzi, że celowo podawano im alkohol
Jeremy Hartwell, bohater programu "Love Is Blind", oskarżył produkcję o deprawowanie uczestników. Jak twierdzi 36-latek z Chicago, na planie ograniczano m.in. dostęp do napojów bezalkoholowych na rzecz drinków i energetyków. Produkcja zabrała głos.
Randkowe reality show "Love Is Blind" to jeden z największych hitów Netfliksa ostatnich lat. Program, w którym uczestnicy "w ciemno" wybierają małżonków, wyłącznie na podstawie rozmów, a nie atrakcyjności fizycznej, zyskał grono fanów na całym świecie. Ostatnio jednak w anglojęzycznych mediach głośno jest o programie w zupełnie innym kontekście.
W środę kancelaria z Los Angeles reprezentująca jednego z uczestników drugiej edycji show, poinformowała o pozwie przeciwko produkcji. 36-letni Jeremy Hartwell, przedsiębiorca z Chicago, twierdzi, że na planie programu Netfliksa dochodziło do nieprawidłowości.
Jednym z zarzutów jest zaniżanie wynagrodzeń dla uczestników "Love Is Blind", izolowanie ich od świata zewnętrznego i ograniczanie kontaktów osobistych, a także "pozbawianie ich jedzenia, wody i snu" przy jednoczesnym oferowaniu nadmiaru alkoholu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak podsumowali przedstawiciele kancelarii reprezentującej uczestnika "Love Is Blind", opisane powyżej działania produkcji sprawiły, że uczestnicy "stali się głodni kontaktów społecznych". Nie pozostawało to także bez wpływu na ich emocje i proces podejmowanie decyzji. Uczestnik twierdzi, że jedynymi napojami, które produkcja regularnie dostarczała obsadzie, były napoje alkoholowe, drinki i napoje energetyczne.
Realizująca produkcję "Love Is Blind" dla Netfliksa firma odpowiedziała na zarzuty Hartwella, publikując oświadczenie w prasie. Na wstępie podkreślono, że Jeremy Hartwell brał udział w programie przez mniej niż tydzień i nie zdołał nawiązać relacji z żadnym z uczestników.
"Nie będziemy spekulować na temat motywów złożenia pozwu, ale nie ma do niego absolutnie żadnych podstaw" - napisano w oświadczeniu. Podkreślono także, że produkcja randkowego show, firma Kinetic Content, będzie się aktywnie "bronić przed roszczeniami".
Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co, jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij.