Kurska pracowała w TVP od września. Tak wygląda jej pożegnalny mail
Joanna Kurska od września szefowała programowi "Pytanie na śniadanie" w TVP. Jednak według różnych mediów za chwilę pożegna się ze stanowiskiem. Miała już wysłać nawet pożegnanego maila do pracowników. Wiadomo, jak do tego wszystkiego odnosi się TVP.
04.01.2023 | aktual.: 04.01.2023 08:20
We wtorek Onet informował o tym, że Joanna Kurska złożyła wypowiedzenie. Z całą ekipą "Pytania na śniadanie" ma pożegnać się po czwartkowym wydaniu programu. Z kolei serwis Jastrząb Post dotarł do maila, którego żona byłego prezesa TVP miała rozesłać współpracownikom. Jego treść brzmi następująco: "Kochani, w czwartek jestem ostatni dzień w pracy, zapraszam na pożegnanie po programie, chciałabym Was uściskać. To był wspaniały czas! Dziękuję i do zobaczenia".
To wszystko jest o tyle interesujące, że TVP wciąż nie potwierdziła informacji o odejściu Kurskiej. Publiczny nadawca w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl - w nieoficjalnym trybie - nawet zaprzeczył doniesieniom mediów. Skąd w ogóle takie zamieszanie wokół Kurskiej?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Na temat przyszłości Kurskiej huczy od plotek już od miesiąca. Na początku grudnia prezes telewizji, Mateusz Matyszkowicz, spotkał się z nią po tym, gdy Jacek Kurski pochwalił się nową pracą dyrektora Banku Światowego w Waszyngtonie. Były prezes TVP najpewniej będzie musiał się przeprowadzić do USA. Po spotkaniu Kurska poszła na nieplanowany urlop.
Jako szefowa śniadaniówki Kurska sprawiła, że na antenie po latach pojawiła się Nina Terentiew. Powrócili też wykonawcy disco polo, co akurat prawdopodobnie nie ucieszyło obecnego prezesa TVP. Mówi się, że na decyzję o końcu pracy Kurskiej miały mieć też wpływ jej działania przy spocie "Reklama dzieciom", na planie którego pojawiła się 1,5-roczna córka Kurskich. Oburzyło to wiele mediów. Spot ostatecznie przemontowano tak, by dziewczynka się w nim nie pojawiła.
Kurska została szefową "Pytania na śniadanie" na początku września. Jak informują Wirtualnemedia.pl, w okresie od 6 września do 6 grudnia, trzech pierwszych miesiącach jej zarządzania, program oglądało średnio 404 tys. osób. Śniadaniówka miała o 9 tys. oglądających więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" podsumowujemy 2022 rok, wybierając najlepsze filmy i seriale, największe afery i rozczarowania oraz największą bekę ostatnich 365 dni (nie mylić z filmem!). Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.