RozrywkaKontrowersje wokół "Mistrzów podrywu" się opłaciły? Show okazało się hitem

Kontrowersje wokół "Mistrzów podrywu" się opłaciły? Show okazało się hitem

Program "Mistrzowie podrywu" jeszcze zanim pojawił się na antenie, wzbudzał wiele emocji. Jedni traktowali go pobłażliwie, inni byli oburzeni. W takiej atmosferze trudno było się spodziewać, że odniesie sukces. Tymczasem show nie tylko spotkało się z dużym zainteresowaniem wśród widzów, ale i zainspirowało stację do realizowania kolejnego pomysłu.

Kontrowersje wokół "Mistrzów podrywu" się opłaciły? Show okazało się hitem
Źródło zdjęć: © Youtube.com
Urszula Korąkiewicz

Program jeszcze przed emisją wzbudzał sporo kontrowersji. W sieci pojawiła się petycja z żądaniem jego usunięcia z anteny, którą do tej pory poparło ponad 2500 osób. Mimo to stacja nie zrezygnowała z jego nadawania. Co więcej, planuje nawet drugą odsłonę. Jednak, jak informuje portal wirtualnemedia.pl, tym razem w damskiej wersji.

Na podstawie doświadczeń z "Mistrzów podrywu" TVN Style rozważa realizację podobnego formatu, ale z kobietami, które mają problem ze znalezieniem odpowiedniego mężczyzny. - Być może zrealizujemy podobny program tylko o kobietach - powiedziała portalowi Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

"Mistrzowie podrywu" to cykl, w którym występuje kilku mężczyzn mających problemy w nawiązywaniu relacji damsko-męskich. Uczestnicy poznają w nim techniki nawiązywania relacji interpersonalnych z elementami flirtu - zarówno w teorii, jak i w praktyce. Ich trenerem jest Marcin Szabelski, który prowadzi szkołę uwodzenia dla mężczyzn i sprzedaje filmiki instruktażowe.

Jak przyznała Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN, show cieszy się dużą popularnością. Średnia widownia programu do 4 kwietnia według danych Nielsen Audience Measurement wyniosła 58 tys. osób. Kontrowersyjny program w czasie emisji zapewnia TVN Style pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)