Kolejne triumfy TV Republika? W tej kategorii nie ma sobie równych

Serwis internetowy TV Republika święci triumfy
Serwis internetowy TV Republika święci triumfy
Źródło zdjęć: © TV Republika

17.02.2024 15:49, aktual.: 17.02.2024 16:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

TV Republika pod względem oglądalności święci kolejne triumfy. Mimo że stronę internetową telewizji Tomasza Sakiewicza odwiedza mniej użytkowników niż konkurencyjnych stacji, ta potrafi przykuć uwagę widzów na znacznie dłużej.

Po grudniowej rewolucji w TVP Telewizja Republika osiąga rekordowe wyniki oglądalności. To właśnie tam przeniosły się dotychczasowe gwiazdy prorządowej publicystyki. Okazuje się, że Tomasz Sakiewicz nie może także narzekać na brak odwiedzających serwisu internetowego swojej stacji.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Serwis internetowy TV Republika przykuwa uwagę najdłużej

Jak podają Wirtualne Media, powołując się na badania Mediapanel, w styczniu internetowy portal TV Republika odwiedziło 1,97 mln użytkowników. Przekłada się na 6,65 proc. zasięgu. Wynik plasuje tym samym telewizję na ostatnim miejscu podium pod względem ilości odwiedzających internautów. Stację wyprzedziła strona polsatnews.pl, która przyciągnęła 5,27 mln użytkowników (17,74 proc. zasięgu). Liderem okazał się serwis TVN24.pl, na którzy zajrzało 10,1 mln odbiorców (34,01 proc. zasięgu).

Z danych za styczeń wynika jednak, że to właśnie serwis Telewizji Republika w sieci potrafił przykuć uwagę użytkowników najdłużej. Odbiorcy z witryny korzystali przeciętnie przez godzinę, 29 minut i 37 sekund. Średni czas przeglądania portalu TVN24.pl to 27 minut i 52 sekundy. Z kolei na stronie Polsatnews.pl użytkownicy spędzali średnio 8 minut i 4 sekundy.

Klęska TVP Info

W dwóch kategoriach poza podium znalazł się za to internetowy serwis kanału informacyjnego Telewizji Polskiej. Liczba odwiedzających stronę TVP Info w internecie w styczniu wyniosła 709,9 tys. Skurczyła się zatem o 1,2 mln (czyli o 62,8 proc.) w porównaniu z okresem sprzed 20 grudnia ub.r., gdy serwis odwiedziło łącznie 1,9 mln odbiorców. W ubiegłym miesiącu przeciętny czas przeglądania strony wyniósł 4 minuty i 43 sekundy.

W 50. odcinku podcastu "Clickbait" zachwycamy się serialem (!) "Pan i Pani Smith", przeżywamy transformacje aktorskie w "Braciach ze stali" i bierzemy na warsztat… "Netfliksową zdradę". Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Źródło artykułu:WP Teleshow
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (114)
Zobacz także