Trwa ładowanie...

Sakiewicz wpadł w euforię. "Warto reklamować się w TV Republika!"

Echa skandalicznych słów Jana Pietrzaka i Marka Króla nie milkną, a Telewizja Republika w dalszym ciągu mierzy się z konsekwencjami wypowiedzi gości Michała Rachonia. Sporo marek wycofało się z emisji reklam w stacji. Mimo tego Tomasz Sakiewicz nie kryje entuzjazmu. "Nasi reklamodawcy odnotowują ogromny wzrost sprzedaży!".

Tomasz Sakiewicz zachęca reklamodawców do współpracyTomasz Sakiewicz zachęca reklamodawców do współpracyŹródło: TV Republika
d2t583a
d2t583a

Po skandalicznych wypowiedziach Jana PietrzakaMarka Króla nt. imigrantów w programie Michała Rachonia, część marek wstrzymała emisję reklam w Telewizji Republika. Na taki krok zdecydowały się m.in. mBank i Ikea. Włodarze i publicyści stacji niemal natychmiast wezwali do bojkotu polskiego banku i szwedzkiego sklepu meblowego.

Sytuacja ta zapoczątkowała efekt domina. W następnych tygodniach kolejni reklamodawcy wycofywali się z dalszego promowania swoich usług w prywatnej stacji Tomasza Sakiewicza. Swoje reklamy ze stacji wycofały: Tarczyński, Adamed Pharma, USP Zdrowie, Provident, otoDom.pl, Pyszne.pl, Media Expert, SkyShowtime, Bank Millennium, Żabka Polska, Storytel Carrefour, Bank Millennium Kaufland, Wedel, XTB, STS, Delikatesy Centrum i Tevo. Współpracę z telewizją w dalszym ciągu kontynuują takie firmy jak Lidl, Oleofarm, Totalitazor Sportowy czy Vectra.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Złote dni" Telewizji Republika? "Wszystkim to wyjdzie na dobre"

Reklamy wypierane przez telezakupy

Od 1 lutego Telewizja Republika zamiast części bloków reklamowych emituje więcej 3-minutowych klipów z telezakupami. Pod koniec poprzedniego miesiąca wyświetlano pięć takich spotów w godzinach popołudniowych. Od początku lutego jest to już 10 klipów w ciągu dnia. - Spoty, które mamy, przesunęliśmy na prime time, bo wtedy lepiej się na nich zarabia. I zrobiło się miejsce w ramówce w porach dla gospodyń domowych. Telezakupy to dobre źródło zarobków - oznajmił Tomasz Sakiewicz w rozmowie z portalem Wirtualne Media.

W oficjalnym serwisie internetowym TV Republika pojawił się komunikat sugerujący, że opłaca się umieszczać swoje reklamy w stacji, bo te "przynoszą reklamodawcom ogromne korzyści". "Warto reklamować się w TV Republika! Nasi reklamodawcy odnotują ogromny wzrost sprzedaży!" - napisał Sakiewicz w swoim wpisie na X.

Telewizja Republika po przejęciu TVP przez nową ekipę zanotowała gwałtowny wzrost oglądalności. Wirtualne Media, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, donoszą, że w styczniu br. średnia widownia minutowa stacji wyraźnie sympatyzującej z obozem Zjednoczonej Prawicy wynosiła 215 233 osoby. Przełożyło się to na 4.01 proc. udziału w rynku oglądalności. Po przyroście liczby widzów w telewizji ceny reklam kilkukrotnie podniosł Polsat Media.

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o serialach, które "ubito" zdecydowanie za wcześnie oraz wymieniamy te, które powinny pożegnać się z widzami już kilka sezonów temu. Możecie nas słuchać na Spotify, Apple Podcasts, YouTube oraz w AudioteceOpen FM.

d2t583a
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2t583a