Jacek Kurski ujawnił oglądalność filmu o Rodowicz. "Maryla. Tak kochałam" oglądały miliony
W pierwszy dzień Bożego Narodzenia Telewizja Polska wyemitowała premierowo film "Maryla. Tak kochałam". Film dokumentalny o Maryli Rodowicz okazał się niekwestionowanym hitem pod względem oglądalności.
"Maryla. Tak kochałam" to długo oczekiwany film dokumentalny o królowej polskiej estrady. Kolejny tego typu projekt zrealizowany przez Telewizję Polską okazał się hitem w dniu premierowego pokazu.
Jacek Kurski pochwalił się sukcesem Telewizji Polskiej i pogratulował twórcom filmu. Jak wynika z jego ustaleń, dzięki emisji produkcji "Maryla. Tak kochałam" telewizyjna Jedynka wyprzedziła o kilka długości konkurencyjne stacje.
"'Maryla. Tak kochałam', pełna miłości, wzruszeń i muzyki filmowa podróż przez życie Maryli Rodowicz. Pani Marylo, dziękuję za szczerość, prawdę, artystyczną jakość i ikoniczne zjawisko Telewizji. Gratuluję autorom. 3,5 mln Widzów, rekord Świąt. Koncert po filmie 2 mln. Dziękujemy" – napisał dumny prezes Telewizji Polskiej.
Sam film wzbudził mieszane uczucia, gdyż twórcy postanowili opowiedzieć historię Maryli Rodowicz z perspektywy romansów i miłości, które pojawiały się w jej życiu. "Dlaczego to pomysł nietrafiony? Bo to nie romanse zapewniły Maryli karierę. Tymczasem to o nich dowiadujemy się najwięcej, a o scenicznej drodze Rodowicz słyszymy gdzieś mimochodem" – pisała Karolina Stankiewicz w recenzji filmu.
Przypomnijmy, że film o Maryli Rodowicz to kolejny muzyczno-biograficzny projekt w dorobku TVP, która zaczęła się ostatnio skupiać na ikonach polskiej piosenki. Po fabularnym filmie "Zenek" Telewizja Polska współtworzyła także serial "Osiecka" czy film dokumentalny o Krzysztofie Krawczyku. Wszystkie cieszyły się dużym zainteresowaniem polskiej widowni.