Ilu widzów ogląda "Farmę" Polsatu? Podano wyniki

Trzeci sezon "Farmy" trafił na antenę Polsatu na początku stycznia
Trzeci sezon "Farmy" trafił na antenę Polsatu na początku stycznia
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

17.02.2024 14:41, aktual.: 17.02.2024 15:16

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wiadomo, ilu widzów śledzi trzeci sezon "Farmy". Jeden z branżowych portali podał najnowsze dane oglądalności reality-show Polsatu.

"Farma" to jeden z najbardziej udanych formatów Polsatu typu reality show ostatnich lat, angażujący widzów nie tylko przed ekranem, ale i w sieci. Facebookowy profil programu prowadzonego przez Marcelinę Zawadzką i Ilonę Krawczyńską śledzi 130 tys. internautów, którzy żywo komentują perypetie farmerów każdej edycji. Równie imponująco, przynajmniej do tej pory, wyglądała także oglądalność produkcji realizowanej na zlecenie Polsatu przez Constantin Entertainment Polska.

Pierwszy sezon "Farmy", który debiutował na antenie zimą 2022 r., przyciągnął przed ekrany średnio 1,2 mln widzów, drugi 1,24 mln, ale sam półfinał obejrzało 1,5 mln odbiorców. A ilu widzów ogląda trzeci sezon reality show Polsatu? To sprawdził portal Wirtualnemedia.pl, który przeanalizował oglądalność "Farmy" po ośmiu tygodniach od premiery.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Trzeci sezon "Farmy". Ilu widzów ogląda show Polsatu?

Jak podaje wspomniany portal, trzeci sezon "Farmy", emitowanej w dni powszednie o godz. 20, ogląda średnio 856 tys. widzów. Największą widownię zgromadził odcinek z 9 lutego, który przyciągnął przed ekrany 976 tys. odbiorców.

Za sprawą programu udział Polsatu w telewizyjnym rynku kształtuje się na poziomie 6,79 proc. w gronie wszystkich widzów, 9,01 proc. w grupie komercyjnej - podają Wirtualnemedia.pl.

"Farma" traci widzów

Biorąc pod uwagę wyniki poprzednich sezonów widać jednak, że "Farma" traci widzów. Jak podawał na początku ubiegłego roku ten sam portal drugi sezon reality-show Polsatu, po dwóch tygodniach od premiery, ogląda średnio 1,06 mln widzów. Wówczas format także zanotował spadek w porównaniu do pierwszej edycji, który w analogicznym okresie przyciągał przed telewizory prawie 2 mln widzów.

W 50. odcinku podcastu "Clickbait" zachwycamy się serialem (!) "Pan i Pani Smith", przeżywamy transformacje aktorskie w "Braciach ze stali" i bierzemy na warsztat… "Netfliksową zdradę". Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (74)
Zobacz także