"Hotel Paradise" hitem oglądalności w Siódemce
W piątek 17 kwietnia na antenie TVN7 został wyemitowany finałowy odcinek reality-show "Hotel Paradise", który przyciągnął przed telewizory ponadmilionową widownię i w grupie komercyjnej zapewnił stacji udział na poziomie 11,45 proc.
Przez 8 tygodni nadawania program "Hotel Paradise" podniósł oglądalność całego kanału o 21 proc. względem ubiegłego roku. Pierwsza edycja programu "Hotel Paradise" była emitowana na antenie Siódemki od 24 lutego do 17 kwietnia i przyciągała przed telewizory średnio 704 tys widzów. Udział w grupie komercyjnej wynosił 7,72%. Reality-show cieszył się największą popularnością w grupie 25-29 – udział w tej grupie wynosił 14,1proc. i dawał stacji pozycję lidera.
W porównaniu do wiosny 2019 "Hotel Paradise" podniósł wyniki oglądalności całego kanału o 21 proc.
- "Hotel Paradise" to niekwestionowany sukces Siódemki! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników - w paśmie nadawania w grupie komercyjnej awansowaliśmy do wielkiej czwórki. Cieszy nas dotarcie do młodszego widza, pod kątem którego budowaliśmy tegoroczną strategię programową i umacnianie się naszej stałej widowni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów formatu przygotowaliśmy dla nich niespodziankę - już w najbliższy piątek o godzinie 20:00 odcinek specjalny "Hotelu Paradise" – mówi Kasia Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
Będziecie oglądać?