"Fakty" nie do pobicia. "Wiadomości" zostały w tyle
Poznaliśmy wyniki oglądalności programów informacyjnych za styczeń 2022 r. Polacy najchętniej wybierali ofertę TVN.
Portal Wirtualne Media opublikował wyniki badań oglądalności polskich programów informacyjnych. Według Nielsen Audience Measurement w styczniu 2022 r. liderem w tej kategorii były "Fakty" TVN i TVN24 BiS. Oglądało je średnio 3,21 mln widzów, co zapewniło 23,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym (wzrost z 22,52 proc.). Jednak w porównaniu do analogicznego okresu, program stracił 0,74 proc. widzów.
Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP1 i TVP Info z wynikiem 2,79 mln widzów. Oglądalność programu zmalała o 12,08 proc. Udział serwisu w rynku telewizyjnym wyniósł 20,15 proc. widzów.
Trzecie miejsce (spadek z pierwszego) zajął "Teleexpress" z wynikiem 2,79 mln widzów. Udział serwisu to 24,89 proc.
Na czwartym miejscu znalazły się "Wydarzenia" stacji Polsat, Polsat News i Wydarzenia24 z wynikiem 2,07 mln widzów. Piąte miejsce przypadło "Panoramie" TVP2 i TVP Info z wynikiem 1,54 mln widzów.