"Fakty" nie do pobicia. "Wiadomości" zostały w tyle
03.02.2022 07:32
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Poznaliśmy wyniki oglądalności programów informacyjnych za styczeń 2022 r. Polacy najchętniej wybierali ofertę TVN.
Portal Wirtualne Media opublikował wyniki badań oglądalności polskich programów informacyjnych. Według Nielsen Audience Measurement w styczniu 2022 r. liderem w tej kategorii były "Fakty" TVN i TVN24 BiS. Oglądało je średnio 3,21 mln widzów, co zapewniło 23,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym (wzrost z 22,52 proc.). Jednak w porównaniu do analogicznego okresu, program stracił 0,74 proc. widzów.
Na drugim miejscu znalazły się "Wiadomości" TVP1 i TVP Info z wynikiem 2,79 mln widzów. Oglądalność programu zmalała o 12,08 proc. Udział serwisu w rynku telewizyjnym wyniósł 20,15 proc. widzów.
Trzecie miejsce (spadek z pierwszego) zajął "Teleexpress" z wynikiem 2,79 mln widzów. Udział serwisu to 24,89 proc.
Na czwartym miejscu znalazły się "Wydarzenia" stacji Polsat, Polsat News i Wydarzenia24 z wynikiem 2,07 mln widzów. Piąte miejsce przypadło "Panoramie" TVP2 i TVP Info z wynikiem 1,54 mln widzów.