Ewa Drzyzga: "Sama byłam zaskoczona, że zgodziłam się wystąpić w reklamie"
Według rankingu magazynu "Forbes", jej wartość w tym zakresie szacowana jest na ponad 340 tys. zł.
21.03.2016 | aktual.: 01.06.2017 15:59
Ewa Drzyzga od wielu lat znajduje się w czołówce gwiazd o największym potencjale reklamowym. Do niedawna jednak prezenterka konsekwentnie odmawiała udziału w jakiejkolwiek kampanii promocyjnej. Dopiero w 2016 roku zaangażowała się w reklamę jednej z sieci telefonii komórkowej.
- Samą mnie to zaskoczyło, ale wydaje mi się, że to jest kwestia tego, że spotkały się w pewnym momencie telefonicznie dwie osoby o podobnej charyzmie - mówi Ewa Drzyzga agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Prezenterka nie wyklucza, że zadziałało podobieństwo życiowych doświadczeń oraz wiek jej rozmówczyni. Osoba, która zaproponowała jej kontrakt, zaczynała bowiem karierę zawodową w tym samym czasie co Drzyzga. Operowała więc tym samym językiem, co gwiazda TVN, dzięki czemu była w stanie przekonać ją do swoich argumentów.
- Powiedziała: "Dlaczego nie, pani Ewo?" I stwierdziłam, właściwie, to dlaczego nie? Była szalenie kompetentna - dodała prowadząca "Rozmowy w toku".
Dziennikarka nie żałuje swojej decyzji. Twierdzi, że już na planie zdjęciowym współpraca z osobami odpowiedzialnymi za kampanię była bardzo udana.
- Powiedziano mi, że na pewno dobrze się poczuję z tą ekipą i mieli rację. Jakoś tak się stało magicznie, widocznie tak miało być - podsumowała.
Gwiazda od blisko szesnastu lat prowadzi cieszący się ogromną popularnością talk show "Rozmowy w toku" na antenie stacji TVN. Program ten ogląda prawie 1,3 mln widzów.