Jeden szczegół. Zauważyłeś tę zmianę na antenie TVN?
Oprawa graficzna TVN uległa subtelnej zmianie. Widzowie stacji mogą zauważyć nowe, dodatkowe logo Warner Bros. Discovery, które pojawia się na antenie stacji.
O drobnej zmianie w wizerunkowej oprawie TVN, którą być może dostrzegli też widzowie, informuje portal Wirtualnemedia.pl. Na planszach z logo TVN a także podczas napisów końcowych, wyświetlanych na zakończenie programów m.in. w TVN24, od niedawna pojawia się także logo Warner Bros. Discovery, do którego należy stacja. Znak firmowy amerykańskiego koncernu można dostrzec w prawym dolnym rogu ekranu.
Dodatkowe logo informuje o przynależności stacji TVN do Warner Bros. Discovery. Wiosną doszło do fuzji medialnych gigantów. Dotychczasowy właściciel TVN, Discovery, połączył się z AT&T Inc., w wyniku czego powołano do życia Warner Bros. Discovery.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak wówczas z dumą zapowiadał CEO Warner Bros. Discovery, David Zaslav (dawniej szef Discovery): "Dzięki połączeniu naszych potencjałów i różnych modeli biznesowych, Warner Bros. Discovery zaoferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści - dostępnych w kinach, telewizji i na platformach streamingowych".
Częścią tej grupy jest teraz także TVN, o czym przypomina dodatkowe logo widoczne na ekranie. Zauważyliście je?
W najnowszym odcinku podcastu WP Kultura narzekamy na: pierwszy odcinek "Rodu Smoka", "Kolejne 365 dni" oraz Brada Pitta, wieszcząc jego upadek. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.