Jeden szczegół. Zauważyłeś tę zmianę na antenie TVN?
Oprawa graficzna TVN uległa subtelnej zmianie. Widzowie stacji mogą zauważyć nowe, dodatkowe logo Warner Bros. Discovery, które pojawia się na antenie stacji.
06.09.2022 | aktual.: 06.09.2022 15:00
O drobnej zmianie w wizerunkowej oprawie TVN, którą być może dostrzegli też widzowie, informuje portal Wirtualnemedia.pl. Na planszach z logo TVN a także podczas napisów końcowych, wyświetlanych na zakończenie programów m.in. w TVN24, od niedawna pojawia się także logo Warner Bros. Discovery, do którego należy stacja. Znak firmowy amerykańskiego koncernu można dostrzec w prawym dolnym rogu ekranu.
Dodatkowe logo informuje o przynależności stacji TVN do Warner Bros. Discovery. Wiosną doszło do fuzji medialnych gigantów. Dotychczasowy właściciel TVN, Discovery, połączył się z AT&T Inc., w wyniku czego powołano do życia Warner Bros. Discovery.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Jak wówczas z dumą zapowiadał CEO Warner Bros. Discovery, David Zaslav (dawniej szef Discovery): "Dzięki połączeniu naszych potencjałów i różnych modeli biznesowych, Warner Bros. Discovery zaoferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści - dostępnych w kinach, telewizji i na platformach streamingowych".
Częścią tej grupy jest teraz także TVN, o czym przypomina dodatkowe logo widoczne na ekranie. Zauważyliście je?
W najnowszym odcinku podcastu WP Kultura narzekamy na: pierwszy odcinek "Rodu Smoka", "Kolejne 365 dni" oraz Brada Pitta, wieszcząc jego upadek. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.