"Czar par": już wiadomo, ile osób oglądało pierwszy odcinek show TVP
"Czar par" wrócił na antenę TVP po wielu latach nieobecności. Dawniej program był telewizyjnym hitem. A jak jest teraz, gdy konkurencja nie śpi? Znamy wyniki oglądalności.
W weekend w Telewizji Polskiej sporo się działo. Prawie 3,7 mln widzów Jedynki (dane MOR) kibicowało graczom w momencie najwyższej oglądalności podczas sobotniego meczu Polaków z reprezentacją Hiszpanii. W weekend znakomitą oglądalność miały też koncert "Roztańczony PGE Narodowy" oraz "Czar par". Według danych MOR sobotni mecz biało-czerwonych, w którym pokonali Hiszpanów 3:0, zobaczyło w Jedynce średnio prawie 3 mln kibiców. Polacy wywalczyli awans do grona najlepszych ośmiu drużyn turnieju.
Transmitowany z Warszawy koncert "Roztańczony PGE Narodowy" przyciągnął średnio 1,9 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności transmisję oglądało 3 mln osób.
Liczną widownię zgromadził wyemitowany w piątek w Dwójce kultowy "Czar par". Program prowadzony przez Izabelę Krzan i Macieja Kurzajewskiego miał średnio 2,1 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności rywalizację par w teleturnieju podziwiało ponad 2,6 mln osób.
Zgodnie z danymi NAM w sobotę liderem dnia była Dwójka, a jej udziały wyniosły 10,8 proc. To najwyższe dzienne udziały anteny od początku roku. W niedzielę liderem była Jedynka (udz. 9,2 proc.)
Najpopularniejszym programem weekendu w TVP1 był "Rolnik szuka żony" z widownią na poziomie średnio 3,4 mln osób (udz. 23,4 proc.). W nowym sezonie program sukcesywnie zyskuje widzów, a ostatni odcinek miał największą widownię tej jesieni.
Drugie miejsce w TOP10 weekendu zajął rozegrany w Apeldoorn mecz Polaków w Mistrzostwach Europy w siatkówce. Zwycięski mecz Polaków na antenie TVP1 oglądało prawie 3 mln widzów (udz. 20,8 proc.), a w ostatniej minucie mecz śledziło 3,8 mln kibiców.
Wśród najchętniej oglądanych propozycji programowych znalazł się także piątkowy odcinek "Barw szczęścia" (2,5 mln widzów) i "Wojennych dziewczyn" (2,4 mln widzów), niedzielne "Wiadomości" (2,4 mln widzów) oraz teleturnieje: "Koło fortuny" (2,2 mln widzów) i "Familiada" (2,1 mln widzów).
Sobota, poza siatkarskimi emocjami, dostarczyła widzom także doskonałej rozrywki. Na antenie Dwójki najpopularniejszą wg NAM pozycją programową dnia był koncert "Roztańczony PGE Narodowy". Wydarzenie, które na stadionie w Warszawie zgromadziło 40 tysięcy fanów muzyki tanecznej, obejrzało średnio ponad 1,9 mln widzów (udz. 16,3 proc.). To widownia większa o 335 tys. osób od ubiegłorocznej. W momencie najwyższej oglądalności o godz. 21:44 transmisję z roztańczonego stadionu oglądały 3,3 mln osób.