Stęskniony za "Modą na sukces"? Nowy kanał rozpoczął emisję kultowego serialu
Nowy kanał CTV9, który w połowie marca testowo pojawił się w naziemnej telewizji cyfrowej, trafi także do polskich sieci kablowych i platform cyfrowych - informują branżowe portale. Dowiedz się, jak oglądać wspomniany kanał i jak jest jego oferta programowa. Jak się okazuje, nadawca stawia nie tylko na zagraniczne filmy czy dokumenty, ale i kultową operę mydlaną.
02.04.2024 16:08
O planach dotarcia kanału CTV9 do szerszego grona odbiorców piszą m.in. Press.pl czy Wirtualnemedia.pl. Leszek Kułak, prezes Red Carpet TV (nadawcy nowego kanału) w rozmowie z ostatnim wspomnianym serwisem potwierdził, że trwają rozmowy z największymi operatorami sieci kablowych i platform cyfrowych. Za dystrybucję CTV9 odpowiadać zaś będzie firma Pasjatv.
Jak zdradził w rozmowie prezes Red Carpet TV, pierwsi operatorzy jak np. satelitarny FTA już włączyli nowy kanał do swojej oferty, a kolejni zrobią to niebawem. CTV9 ma pojawić się także na platformie cyfrowej Polsatu i Canal+. Niewykluczonej jednak, że już pod inną nazwą - ViDoc TV, na co niedawno zgodziła się KRRiT.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
CTV9 zmieni się w ViDoc TV. Jaki profil ma nowy kanał?
Nowa nazwa kanału CTV9, który zmieni się w ViDoc TV, ma podkreślać jego filmowo-dokumentalny profil. Co znajdziemy w ofercie bezpłatnego kanału? Przede wszystkim filmowe klasyki, seriale fabularne, produkcje dokumentalne, ale i także słynną telenowelę "Modę na sukces".
Jak podkreślają jednak twórcy oferty programowej nowego kanału, ma on przybliżyć polskim widzom przede wszystkim zupełnie nieznane dotąd produkcje m.in. programy czeskiej telewizji publicznej czy z krajów Ameryki Południowej. Mocną stroną CTV9 mają być przede wszystkim filmy dokumentalne.
CTV9 gdzie i jak można go oglądać?
Przypomnijmy, że nowy, bezpłatny kanał od 15 marca dostępny jest w ramach ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Można go znaleźć na pozycji 50 telewizorów i tunerów naziemnej telewizji cyfrowej. Początkowo w programie nie pojawiały się reklamy, ale jak zapewnił Leszek Kułak, wynikało to wyłącznie z testowego charakteru emisji.
- Jesteśmy w trakcie rozmów z brokerami - ujawnił prezes nadawcy kanału.
W 52. odcinku podcastu "Clickbait" rozwiązujemy "Problem trzech ciał" Netfliksa, zachwycamy się "Szogunem" na Disney+ i wspominamy najlepsze seriale 2023 roku nagrodzone na gali Top Seriale 2024. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: