"Moda na sukces" znika z Playera. Co się stanie ze słynną operą mydlaną?
Player.pl wraz z końcem sierpnia usunie ze swojego katalogu "Modę na sukces". Jednak fani serialu dalej będą mieli szansę ją oglądać, bo trafi ona na inną platformę streamingową.
"Moda na sukces" pojawiła się w Player.pl w 2015 r. Obecnie serwis dodaje także odcinki wyprodukowane w 2019 r. Aktualnie jest 8144 odcinków, a ostatnim udostępnionym ma być najprawdopodobniej 8182. epizod. Choć platforma przez lipiec i sierpień dalej będzie udostępniać premierowe odcinki, to jednak we wrześniu na próżno będzie można szukać serialu w jej katalogu.
Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, we wrześniu "Moda na sukces" będzie dostępna za to na nowej platformie Red Go. Oferuje ona zarówno klasykę kina z całego świata, jak i najnowsze premierowe filmy i seriale. Red Go na początek udostępni odcinki 8183-8307, a potem stopniowo ma się pojawiać następne 125 epizodów.
- W pierwszym kroku chcemy zaoferować serial na Platformie VOD. Być może później trafi też na anteny naszych kanałów. Aczkolwiek, nie wiem czy nie będzie objęty sankcjami z uwagi na propagowanie przez serial wzorców rodzinnych, które mają być przedmiotem badania KRRiT - powiedział portalowi wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, członek rady nadzorczej Red Carpet Media Group.
Przypomnijmy, że "Moda na sukces" po raz pierwszy była emitowana przez TVP1 w 1994 r. Serial cieszył się dużą popularnością, ale potem widownia spadała. Ostatecznie Jedynka pod koniec 2014 r. zrezygnowała z emisji opery mydlanej.
"Moda na sukces" nadawana jest w USA od 1987 r. Ukazująca losy rodziny Forresterów z Los Angeles produkcja znana jest ze swoich nierzadko absurdalnych zwrotów akcji.