Ważna wiadomość dla fanów. Platforma podjęła decyzję ws. hitu
19.04.2022 13:35, aktual.: 20.04.2022 09:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
To istotna wiadomość dla fanów "Mody na sukces". Od teraz zobaczą w tygodniu zdecydowanie mniej odcinków premierowych. Platforma tłumaczy, dlaczego.
"Moda na sukces" to jedna z najdłużej emitowanych amerykańskich oper mydlanych. Serial doczekał się ponad 8 tys. (!) odcinków. W Polsce święcił triumfy popularności dzięki TVP. Był emitowany od 1994 r. praktycznie do 2014 r., później stacja wycofała się z dalszego nadawania, tłumacząc się m.in. wysokimi kosztami zakupu licencji.
Telenowelę można było też oglądać na innych kanałach, w tym w Nova TV czy Antena HD, ale na żadnym z nich nie zagrzała tak długo miejsca. Fani jednak nie pozostali z niczym. Serial zakupiła grupa Discovery, choć odcinki nadawane są wyłącznie na platformie player.pl.
Niemniej to właśnie tam fani serialu byli rozpieszczani. Mogli oglądać premierowe odcinki aż siedem razy w tygodniu, podczas gdy nawet w USA emitowanych jest tylko pięć nowych odcinków na tydzień. Teraz jednak się to zmieniło. Telenowela nie zniknie, ale platforma od połowy kwietnia ją dawkuje, po tylko trzy premierowe epizody na tydzień.
Biuro prasowe Discovery przekazało portalowi Wirtualne Media, że decyzja wynika z chęci sprawdzenia nowego modelu premierowania odcinków. - "Moda na sukces" nadal pozostaje w ofercie Playera – przekazano w komunikacie.
Słuchasz podcastów? Jeśli tak, spróbuj nowej produkcji WP Kultura o filmach, netfliksach, książkach i telewizji. "Clickbait. Podcast o popkulturze" dostępny jest na Spotify, w Google Podcasts oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach. A co, jeśli nie słuchasz? Po prostu zacznij. Poniżej znajdziesz najnowszy odcinek: